نمایشگاه عکس شیراز، شهر سبز پایدار برپا شد

به گزارش شیوا مارکت، اولین نمایشگاه تخصصی عکس های هوایی با عنوان شیراز، شهر سبز پایدار به مناسبت هفته گردشگری در ارگ کریمخان زند برپا شد.

نمایشگاه عکس شیراز، شهر سبز پایدار برپا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، اولین نمایشگاه تخصصی عکس های هوایی با عنوان شیراز، شهر سبز پایدار از عصر شنبه 6 مهر در ارگ کریمخانی افتتاح شد.

امین ملک زاده رئیس هیئت مدیره موسسه شهر هنر در این خصوص گفت: نمایشگاه، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز و موسسه شهر هنر برپا شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه، اولین نمایشگاه عکس هوایی مناظر گردشگری شیراز و اولین نمایشگاه تخصصی عکس های گرفته شده با پهباد است که به مناسبت هفته گردشگری در محل ارگ کریمخان زند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

ملک زاده گفت: تعداد 30 عکس در سایز 50 در 70 سانتی متر در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده که اکثر آنها عکس های نمای هوایی و از اماکن زیبای گردشگری و فضای سبز شهری است.

به گزارش خبرنگاران این نمایشگاه از شنبه 6 لغایت پنج شنبه 11 مهرماه جاری همه روزه از ساعت 8 صبح زمان بازگشایی ارگ کریم خان تا ساعت 20 در این مجموعه تاریخی پذیرای علاقمندان است.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11357

به "نمایشگاه عکس شیراز، شهر سبز پایدار برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس شیراز، شهر سبز پایدار برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید