نوری: تیم ملی نباید مربی را بزرگ کند، اگرگزینه خارجی می خواستیم، کی روش بود

به گزارش شیوا مارکت، کاپیتان تیم پارس جنوبی جم گفت: به عنوان یک فوتبالیست انتخاب اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی را اصلا انتخاب درستی نمی دانم.

نوری: تیم ملی نباید مربی را بزرگ کند، اگرگزینه خارجی می خواستیم، کی روش بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد نوری در خصوص بیانیه پیش از بازی مقابل سایپا و حضور در بازی امروز، گفت: وزارت نفت پولی را در اختیار اداره ورزش و جوانان استان بوشهر قرار داده، اما نمی دانم چرا این پول را به تیم ما نمی دهند این 10 میلیارد برای تیم ما است. این تیم برای مردم شهر جم و استان بوشهر است، اما نمی دانم به چه بهانه ای این پول را نگه داشتند، شاید می خواهند تیم سقوط کند. این حق تیم ما و طرفداران ما است و نمی دانم چرا معطل می نمایند.

نوری ادامه داد: 20 روز است که این جلوی پرداخت این پول گرفته شده، طلب همه بچه ها مانده و چک های باشگاه برگشت خورده و من نمی دانم هدف آن ها چیست، ما اعتراض مان به این بود و واقعاً تصمیم گرفتیم به خاطر طرفداران در بازی امروز حاضر شویم تا ببینیم در آینده چه می گردد، اما چیزی که تعیین است تیم ما را به امان خدا رها نموده اند. تیم هیچ صاحبی ندارد و رها شده و کسی هم پیگیری نمی کند.

کاپیتان تیم پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان تیم وعده پرداخت داده شده بیان کرد: بله، چک هایی داده اند، اما این چک ها هنوز پاس نشده دو ماه وعده دادند و بعد از آن هم چکی دادند که پاس نشد و نمی دانیم که باید با چه کسی صحبت کنیم.

نوری در خصوص گلزنی در بازی امروز مقابل سایپا گفت: درست است که من گل زدم، اما لطف خدا و زحمت بچه ها بود.

وی در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: نظر من نمی تواند نظر جالبی باشد. گزینه های داخلی بهتری وجود داشتند. به نظر من اگر می خواستند گزینه خارجی انتخاب نمایند کارلوس کی روش سرمربی تیم ما بود و به تیم ملی ما شخصیت داده بود و تیم ما، تیم اول آسیا بود. تیم ما که نباید مربی را بزرگ کند، باید مربی بزرگ بیاورند که در حد و اندازه تیم ملی باشد و شخصیت تیمی ما بالا برود. به هر حال برای اسکوچیچ آرزوی پیروزیت می کنم، اما شخصا به عنوان یک فوتبالیست اصلاً این انتخاب را انتخاب درستی نمی دانم.

نوری ادامه داد: شاید او در تیم ملی پیروز باشد و من هم برای او آرزوی پیروزیت می کنم، اما در تیم ملی ایران افرادی مثل دایی، قلعه نویی و قطبی، برانکو، کی روش بودند و تا حدودی هم ویلموتس، حضور داشتند که در جامعه بین المللی فوتبال شناخته شده بودند. نباید اینطور باشد که مربی از لیگ خودمان که حتی در تیم های بزرگ هم کار ننموده بیاید و سرمربی تیم ملی بگردد، اما برای او آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم از او حمایت نمایند و ان شاءالله تیم به جام جهانی برود.

کاپیتان تیم پارس جنوبی در خصوص دربی روز گذشته شهر تهران بیان کرد: خیلی بازی خوب و جذابی بود. واقعا از آن لذت بردم. دوست داشتم پرسپولیس ببرد، اما نشد. از دقیقه یک تا 90 از این بازی لذت بردم. به بازیکنان دو تیم تبریک می گویم، بازی زیبایی ارائه دادند و فکر می کنم همه لذت هم بردند.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15794

به "نوری: تیم ملی نباید مربی را بزرگ کند، اگرگزینه خارجی می خواستیم، کی روش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: تیم ملی نباید مربی را بزرگ کند، اگرگزینه خارجی می خواستیم، کی روش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید