هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ

به گزارش شیوا مارکت، رئیس مرکز کنترل بیماری های واگیر دار در آمریکا در واکنش به گرد همایی های انتخاباتی اخیر دونالد ترامپ گفته اکنون بدترین زمان برای انجام این کار است.

هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، آنتونی فائوچی، رئیس مرکز کنترل بیماری های واگیردار در آمریکا نسبت به بر گزاری گرد همایی های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هشدار داد.

به نوشته وبگاه خبری هیل، فائوچی در مصاحبه با شبکه سی ان ان، در این خصوص گفت گرد همایی های انتخاباتی ترامپ که در آن ها فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی نیست به دنبال درد سر بودن است.

آنتونی فائوچی در واکنش به گرد همایی های اخیر ترامپ بعد از ابتلای او به کرونا و ادعا های مطرح شده در خصوص منفی بودن تست کرونای او گفت: اکنون حتی بدترین زمان برای انجام این کار است.

وی در ادامه به آمار بالای مبتلایان کرونا در آمریکا اشاره نمود و گفت میزان تست های مثبت کرونا اکنون پنج درصد در 32 ایالت این کشور افزایش یافته که این مسئله از افزایش میزان مبتلایان به این ویروس حکایت دارد.

فائوچی در حالی نسبت به گردهمایی های انتخاباتی ترامپ در ایالت های مختلف هشدار داده که رئیس جمهور آمریکا بعد از ترخیص از بیمارستان و ادعای مطرح شده در خصوص بهبودی کامل و منفی بودن تست کرونای وی، این گردهمایی ها را از سر گرفته است.

روز گذشته وی در ایالت فلوریدا حضور پیدا کرد و در جمع هواداران خود به ایراد سخنرانی پرداخت.

بر اساس آمار و ارقامی که دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا در وب سایت خود منتشر نموده، تا به امروز شمار تلفات کرونا در آمریکا به 215 هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که آمار وبگاه ورلداُمترز نیز نشان می دهد که بیش از 220 هزار نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

تعداد مبتلایان در این کشور نیز تا به امروز بیش از هشت میلیون نفر گزارش شده است.

تفطن: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24355

به "هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید