هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

به گزارش شیوا مارکت، هوآوی طی همکاری مجدد با شرکت خودروسازی پورش، نسخه منحصر به فرد Mate 40 پورش دیزاین را رونمایی کرد.

هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

یکی از صنایعی که از طراحی صنعتی به شکلی هنرمندانه و علمی استفاده می نماید، صنعت خودروسازیاست.نام های عظیم طراحی خودرو به عنوان مغز متفکر پشت طراحی خودروهای زیبا، همیشه ستایش شده اند. از پینینفارینا و جیوجیارو افسانه ایگرفته تا استودیو طراحی صنعتی کمپانیپورش(Porsche) که تعدادی از زیباترینخودروهای سوپر اسپورت جهان را طراحی نموده اند. همه این نام ها یادآورکیفیت و زیبایی هستند.

اما شرکت طراحی پورشدر سال های اخیر، طراحی سطح بالای خود را در اختیار شرکت های دیگر نیز قرار داده است. حال دو شرکت حرفه ای و خوش نام مانند هوآوی و پورشتصمیم به همکاری برای تولیدیک محصول خاص گرفته اند که آخرین نتیجه آن هوآویMate 40 پورش دیزاین است.دستگاهیکه می تواند استانداردها و نوآوری ها را از روی آن تعریف کرد. محصولی که تعریف نماینده اوج زیبایی و فناوری در جهانی گوشی های هوشمند خواهد بود.

رد پای پورش دیزاین را می توان در بسیاری از محصولات خاص، لوکس و رده بالای جهان در گروه ها و حوزه های مختلف دید. از سال 2016 همکاری بین هوآوی و این کمپانی خوش نام آلمانی شروع شد و در سال 2017 شاهد خلق هوآویMate 9پورش دیزاین به عنوان اولین گوشی هوشمند از این سری بودیم.

استقبال کاربران و کیفیت ارائه شده توسط این گوشی نشان داد که این دو شرکت تا چه حد می توانند در خلق یک محصول خاص پیروز عمل نمایند. سپس این فرایند ادامه پیدا کرد تا در مراسم اخیر هوآوی، شاهد رونمایی از جذاب ترین و در عین حال متفاوت ترین محصول معرفی شده از سریهواوی Mate 40 باشیم.

اگر به طراحی بدنه و ظاهر این گوشی نگاه کنید می توان به جرأت آن را یک گوشی صاحب سبک دانست. طراحی خاص دوربین ها با ساختار هشت ضلعی خود و نوارهای برآمدگی در پشت بدنه، حس یک محصول متفاوت و شیک را به کاربر القا می نماید. بدنه ساخته شده از جنس نانوسرامیک (Nano Ceramic) با مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب و خاک IP68 نشان دهنده کیفیتممتاز این محصول است.

در عین حال وقتی به بخش فنیگوشی و قابلیت های آن نیز نگاه کنیم، همه چیزعالی به نظر می رسد. استفاده ازپردازنده کرین 9000(Kirin 9000) به عنوان اولین تراشه پردازشی5 نانومتری مجهز به فناوری5G جهان که در عین حال عنوان قدرتمندترین تراشه در بخش پردازش و هوش مصنوعیرا نیزیدک می کشد،به معنای آن است که هوآوی مجموعه ای از بهترین ها را برای این گوشی در نظر گرفته است. این ترکیب زمانی کامل تر می گردد که بدانیم این گوشی خاص از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره مند است.

در کنار سخت افزار قدرتمند، دوربین هایی که در ماژول زیبای پشت دستگاه جای داده شده اند، ترکیبی از 5سنسور متنوع هستند که تکاملهرچه بیشتردوربین هواوی Mate 40 را رقم زده و آن را به قله دوربین های موبایل جهان نیز رسانده اند. در واقع تفاوتی نمی نماید بخواهید از برگ درختی در آن سوییک رودخانه عکس بگیریدیا حرکت موتورسیکلت های مسابقه ای در یک پیست سرعت را ثبت کنید؛ فناوری هوش مصنوعی هوآوی به یاری سنسورهای قدرتمند دستگاه آمده و به شما این امکان را می دهد تا در هر شرایطی، عکس یا ویدئویی با بالاترین کیفیت بگیرید. ترکیب دوربین های پشتی این گوشی بدین شکل است:

· دوربین اصلی واید 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگمf/1.9

· دوربین اولترا واید سینمایی 20 مگاپیکسلی

· دوربین تله فتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری اپتیکال

· دوربین سوپر زوم 8 مگاپیکسلی با عظیم نمایی اپتیکال 10 برابری

· دوربین عمق سنج سه بعدی

نباید فراموش کنید که شرکت لایکا(Leica) به عنوان سومین ضلع این مثلث جذاب، بالاترین کیفیت را برای بخش اپتیک (Optic) دستگاه ایجاد نموده و باعث می گردد شما بهیک گوشی با دوربینِ تا دندان مسلح مجهز شوید.

نمایشگرOLED مورد استفاده در این گوشی نیز با پشتیبانی از استاندارد HDR10 تفاوت عملکرد را در تمام بخش ها، چه هنگام کار کردن با گوشی و چه در حین تماشای فیلم های باکیفیت بالا، به خوبی نشان می دهد. نرخ به روزرسانی 90 هرتز نمایشگر کنار نرخ نمونه برداری لمس 240 هرتزی هم باعث می گردد گشت و گذار در هر محیط نرم افزاری به شکل محسوسی، نرم تر و دلپذیرتر از گوشی های عادی باشد.

غیر از موارد یاد شده، هوآوی برای شارژ دستگاه نیز سنگ تمام گذاشته و کنار شارژر سیمی سریع 66 واتی، شارژر بی سیم بسیار سریع با توان 50واتی را برای این دستگاه در نظر گرفته که تا به امروز در هیچ گوشی هوشمندی شاهد آن نبوده ایم و می تواند ظرف کمتر از یک ساعت به صورت بی سیم، گوشی را شارژ کند.

برای کار کردن با این گوشی می توانید از هر روشی بهره ببرید؛ اگر گوشی روی سطح میزیا استند باشد دیگر احتیاج نیست آن را لمس کنید و تنها با نگاه کردن به دستگاه، می توان صفحه آن را روشن کرد. بهره گیری از سنسور عمق سنج کنار دوربین سلفی، این امکان را نیز مهیا نموده است تا بتوانید با استفاده از حرکات دست، از راه دور به گوشی خود فرمان های حرکتی بدهید.

همچنین اگر بخواهید تصویری دقیقرسم کنیدیا نکاتی را یادداشت کنید،استفاده از قلم هوشمند و جذاب M-Pen 2 هوآوی راه چاره مطلوبی برای شما خواهد بود. این قلم نوری نیز در مراسم رونمایی اخیر هواوی معرفی شده است.

در نهایت باید گفت که نسخه پورش دیزاین از گوشی هوآویMate 40مجموعه ای از باکیفیت ترین مواد در ساخت، خاص ترین اصول در طراحی، قدرتمندترین سخت افزار و همچنین کاربردی ترین امکانات خواهد بود که می تواند رضایت سخت گیرکرین کاربران را نیز برآورده کند.

2121

مجله بهسان: مجله پزشکی و سلامت همراه با مقالات علمی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24475

به "هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید