وعده واگذاری سرخابی ها پا برجاست

به گزارش شیوا مارکت، سلطانی فر گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال 98 عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است.

وعده واگذاری سرخابی ها پا برجاست

وعده واگذاری سرخابی ها پا برجاست

مصاحبه های اخیر وزیر ورزش و جوانان و پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی سازی این تصور را به وجود آورده بود که خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از راستا اصلی خود منحرف شده است. پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی سازی گفته بود که واگذاری این دو باشگاه تا انتها امسال امکان پذیر نیست اما مسعود سلطانی فر اصرار داشت که این اتفاق قطعاً تا انتها امسال می افتد.

در راستای همین روینمودهای متفاوت، مسعود سلطانی فر، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی و برخی از اعضای هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نشست مشترکی برگزار کردند و در این نشست درباره موضوع واگذاری دو باشگاه در دفتر وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند.

مسعود سلطانی فر در این نشست با اشاره به نشست اخیر خود با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل 44 گفت: مطابق قانون بودجه سال 98 بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.

او تأکید کرد: بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی اقتصادی و مدیریتی باشگاه در بخش های مختلف بخصوص مشخص دارایی ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همینطور اقتصادیات دو تیم به گونه ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار دریافت در راستا خصوصی شدن اخذ نموده اند و بقیه مراحل به نظر سازمان خصوصی سازی بستگی دارد.

سلطانی فر گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال 98 عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است و رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره این دو باشگاه اعتقاد و اصرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اسناد و مدارک ارائه شده، تأکید کرد: مدیران عامل دو باشگاه تمامی اسناد و موارد اقتصادی، حقوقی و قانونی مد نظر سازمان خصوصی را تهیه نموده اند و تا زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مکلف به همکاری کامل هستند.

در این دیدار پوری حسینی با تشکر از جدیت وزیر ورزش در موضوع واگذاری دو باشگاه در انتها گفت: امیدوارم در سال 98 وعده دیرینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس با پیگیری و همت دکتر سلطانی فر و مدیران دو باشگاه عملی گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7250

به "وعده واگذاری سرخابی ها پا برجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده واگذاری سرخابی ها پا برجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید