پاسخ باشگاه پارس جنوبی به چند ابهام

به گزارش شیوا مارکت، مدیررسانه ای تیم فوتبال پارس جنوبی به مسائل اخیر مربوط به باشگاه متبوعش واکنش نشان داد.

پاسخ باشگاه پارس جنوبی به چند ابهام

به گزارش خبرنگاران، احد علوی درباره نقدها برخی از بازیکنان و اعضای سابق کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به مصاحبه اخیر مراد مرادی گفت: ضمن تقدیر از زحمات کلیه مربیان و بازیکنان فصول گذشته پارس جنوبی جم که باشگاه آنهارا سرمایه معنوی خود می داند و همواره قدردان زحمات آنها هستیم، بیان چند نکته ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: باشگاه پارس جنوبی جم و مدیرعامل باشگاه اعلام کردند بخش زیادی از طلب بازیکنان فصل گذشته به میزان 80 درصد پرداخت شده است که تاکید می کنم این مسئله صحت دارد. متاسفانه برخی از دوستان دچار سوءتفاهم شده اند. چون مدیریت باشگاه طبق برنامه ریزی مالی، بخش زیادی از مطالبات بازیکنان فعلی باشگاه را که از فصل قبل طلب داشتند، پرداخت کرده است.

مدیر رسانه ای پارس جنوبی با اشاره به صدور آرای انصباطی علیه این باشگاه گفت: باتوجه به اینکه باشگاه پارس جنوبی جم همواره از آرای ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال تمکین کرده است، با برخی از طلبکاران باشگاه که حکم قطعی، لازم الاجرا و مورد تایید کمیته تعیین شرایط داشته اند، در نیم فصل توافق کرد و در سال 98، تسویه حساب مالی انجام شد. برای تایید این مسئله دوستان می توانند با ایمان سلیمی،حسین معمار، میثم تیموری و رحمان احمدی تماس بگیرند تا از صحت و سقم گفته هایم مطلع شوند.

علوی با اعلام اینکه سیاست باشگاه پارس جنوبی در راستای تسویه با سایر طلبکاران است، گفت: بیشتر باشگاه های فوتبال ایران نه تنها برای یک فصل دارای طراز مالی منفی هستند، بلکه از چند فصل قبل بدهی دارند و این راهمه می دانند. جدا از این مسئله که بیشتر بدهی باشگاه پارس جنوبی مربوط به گذشته بوده، مرادی مدیرعامل باشگاه به دنبال تسویه حساب با طلبکارانی است که حکم قطعی دارند و طبق زمانبندی انجام می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی از دوستانی که از ما گله مند هستند، باید بدانند آرای آنها در نیم فصل در کمیته استیناف در حال رسیدگی بود که انشاءالله در موعد مقرر با آنها نیز توافقات لازمه انجام می شود. با حمایت عملی مدیریت منطقه ویژه و تلاش مجدانه مدیرعامل باشگاه، از معدود باشگاه هایی بودیم که دریافتی بازیکنان مان را قبل از نیم فصل به سقف 50 درصد رسانده ایم و براساس برنامه اعلامی سازمان لیگ برای ادامه بازی ها، به بقیه تعهدات مالی خود هم عمل می کنیم.

مدیر رسانه ای پارس جنوبی با تمجید از مگنو باتیستا گفت: مگنو از لحاظ اخلاقی و فنی، یکی از بهترین بازیکنان خارجی کنونی فوتبال ایران است و باشگاه در همه زمینه ها از این بازیکن رضایت دارد. ما به دنبال تمدید قرارداد با وی هستیم، اما درباره حواشی اخیر پیرامون دوری مگنو از خانواده اش باید چند مورد را متذکر شوم تا ذهن برخی از دلواپسان که زیادی نگران این بازیکن هستند، روشن شود.

علوی درخصوص هافبک برزیلی مصدوم پارس گفت: روزی که مگنو مصدوم شد، سرمربی تیم با هماهنگی مدیرعامل باشگاه با دکتر باقری فرد، یکی از سه جراح برجسته و حاذق کشور که پای مهدی ترابی را هم جراحی کرده بود، هماهنگ کرد تا جراحی رباط صلیبی مگنو را انجام دهد؛ آن هم با آخرین متد روز دنیا که در جراحی رباط صلیبی به کار گرفته می شود، اما مگنو درخواست کرد به خاطر دوران نقاهت پس از جراحی کنار خانواده اش باشد.

وی با اشاره به مشکل ایجاد شده برای جراحی باتیستا در کشورش بیان نمود: از آنجایی که تمام هزینه های باشگاه زیر نظر سازمان های نظارتی انجام می شود، انجام چنین کاری برای باشگاه مسائل قانونی ایجاد می کرد، اما با این حال مدیرعامل باشگاه به دنبال راهکاری بود تا مگنو باید کنار خانواده خود باشد.

مدیر رسانه ای پارس جنوبی با اشاره به درخواست مگنو برای تسویه حساب گفت: با وجود اینکه بلیت های رفت و برگشت او در قرارداد بر عهده خود بازیکن بوده، باشگاه تا این لحظه همه هزینه های رفت و آمدهای مگنو را پرداخت کرده و اکنون نیز برای تهیه بلیت وی مسئله ای ندارد، اما باتیستا علاوه بر هزینه جراحی که درباره آن توضیح دادم، خواهان تسویه حساب مالی است که کرونا و بلاتکلیفی برگزاری بازی ها مزید بر علت شد تا منتظر تصمیمات فیفا درخصوص قرارداد بازیکنان بمانیم تا پس از آن بتوانیم با مگنو تسویه حساب کنیم. امیدواریم با روشن شدن شرایط فوتبال ایران طی چند روز آینده، این اتفاق رخ دهد.

علوی در پایان گفت: این نکته را به برخی از دوستان متذکر می شوم که راستا رسیدن به حق و حقوق شان از راه تخریب و تهدید نیست؛ چرا که باشگاه پارس جنوبی جم و هوادارانش همواره برای کسانی که حتی یک ساعت برای اعتلای نام بزرگ پارس جنوبی جم زحمت کشیده اند، احترام و ارزش قائل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 تیر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19452

به "پاسخ باشگاه پارس جنوبی به چند ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ باشگاه پارس جنوبی به چند ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید