پاشازاده: شانس زیادی برای عبور از ژاپن و قهرمانی در آسیا داریم

به گزارش شیوا مارکت، مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید نمود که تیم ملی شانس اول قهرمانی در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 محسوب می گردد.

پاشازاده: شانس زیادی برای عبور از ژاپن و قهرمانی در آسیا داریم

مهدی پاشازاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه بازی فردا با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 گفت: خوشبختانه شرایط تیم ملی عالی است و ایران از لحاظ سبک بازی و نتیجه گیری، عملکرد خوبی تا اینجای جام داشته است. مسئله مهم انگیزه و روحیه بالایی است که بازیکنان دارند و امیدوارم با پیروزی در دو بازی دیگر، قهرمان این مسابقات شویم. شانس زیادی برای عبور از ژاپن و قهرمانی در آسیا داریم و ایران از لحاظ فنی بهترین تیم در این مسابقات است.

وی گفت: بازی با ژاپن یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود چون بازیکنان ژاپن در سطحی حرفه ای بازی می نمایند و کیفیت فنی خوبی دارند. آنها معمولا در جام ملت ها جوان گرایی می نمایند و نگاهشان به آینده است. تیم ملی ایران از لحاظ فنی در سطح خوبی واقع شده است و شانس ما برای عبور از ژاپن زیاد است.

پاشازاده در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی باید بعد از جام ملت ها، همکاری اش را با کی روش ادامه دهد یا خیر اعلام نمود: کی روش با فوتبال ایران و فرهنگ ما آشنایی کامل دارد و در این سال ها هم کوشش کرد کارش را به بهترین شکل انجام دهد. اینکه بعد از خاتمه مسابقات چه تصمیمی توسط این مربی یا فدراسیون گرفته خواهد شد، معین نیست ولی اعتقاد من این است که تیم ملی از ماندن کی روش ضرر نخواهد کرد. اگر این مربی برود چه کسی را می خواهیم جانشین کی روش کنیم؟

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2972

به "پاشازاده: شانس زیادی برای عبور از ژاپن و قهرمانی در آسیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: شانس زیادی برای عبور از ژاپن و قهرمانی در آسیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید