پاییزگردی در بوستان های منطقه 10

به گزارش شیوا مارکت، بانوان پازل دهم پایتخت برای افزایش شادابی و نشاط و کسب مهارت های زندگی می توانند با تور گردشگری پاییز گردی در بوستان های بانوان اداره امور بانوان منطقه 10 همسفر شوند.

پاییزگردی در بوستان های منطقه 10

خبرنگاران- بهاره خسروی: این تور گردشگر- آموزشی با هدف ارتقای دانش و مهارت­ بانوان در امور زندگی و کسب مهارت­های اجتماعی ویژه خانم های ساکن منطقه تدارک دیده شده است. رئیس اداره امور بانوان شهرداری منطقه 10 با اعلام این خبر گفت: بانوان به عنوان مدیران خانه نقش مهمی در مدیریت و موفقیت ­های اجتماعی اعضای خانواده دارند. به همین بهانه برای بالا رفتن میزان آگاهی آنها نسبت به مسائل تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین گذراندن ساعاتی در فضایی شاد و انرژی بخش، تور گردشگری همراه با برنامه­ های متنوع فرهنگی و هنری برای آنها تدارک دیده ایم.

به گفته نرگس مظاهری، اجرای مسابقه ­های ورزشی پر هیجان و مهیج، برنامه های آموزشی روانشناسی مانند فرزندپروری، آشنایی با راه­های حفظ تحکیم بنیان خانواده، بازیافت، مسابقه آشپزی، کتاب­خوانی و... و. از مهم­ترین برنامه ­های این تور گردشگری است که بانوان می ­توانند با شرکت در آن لحظه­ های خوشی را در کنار دوستان و آشنایان خود سپری نمایند.

مدیر اداره امور بانوان شهرداری منطقه از بانوان منطقه 10 دعوت کرد برای شرکت در این تورهای گردشگری به اداره امور بانوان واقع در خیابان قزوین، جنب بوستان تهرانی، مجتمع شهید حبیب غنی­ پور مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 96019536 تماس بگیرند

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13833

به "پاییزگردی در بوستان های منطقه 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییزگردی در بوستان های منطقه 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید