پخش ارباب حلقه ها و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش

به گزارش شیوا مارکت، شبکه نمایش این هفته هم پخش فیلم هایی که پیش بینی می نماید از مخاطب قابل قبولی برخودار خواهند بود را ادامه می دهد.

پخش ارباب حلقه ها و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام نموده بود، این هفته مرور آثار حسین زندباف، تدوینگر باسابقه کشورمان، با موضوع پخش آثار خاطره انگیز، شاد و سرگرم کننده وی را در کنداکتور خود جانمایی نموده است.

همچنین در باکس های ساعت 13 فیلم های سینمایی و تله فیلم از شنبه (10 اسفند ماه) تا آدینه 16اسفند ماه به ترتیب خجالت نکش، مجرد 40 ساله، ده رقمی، خواستگار محترم، به روح پدرم، دردسر طلایی و آواز تهران هستند.

باکس فیلم های ساعت 15 از تکرار فیلم های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم هایی تغییر پیدا نموده است که به ترتیب تا آدینه 16 اسفند ماه، غول بزرگ مهربان، آقای دیدز، زندگی، موگلی، کینگ کونگ، نگهبان طبیعت و بهترین بازی جهان پخش می شوند.

در باکس ساعت 19، از شنبه تا آدینه، به ترتیب فیلم های دنباله دار دکتر دولیتل 2 و سری فیلم های ارباب حلقه های 1، 2 و 3 (هر کدام در دو قسمت) از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته، در باکس ساعت 21، مرور آثار حسین زندباف تدوینگر با 4 دهه فعالیت در عرصه سینمایی ایران و تدوین بیش از 80 فیلم از جمله آثاری چون مردی که زیاد می دانست، مومیایی 3، ماموریت و ... در جدول پخش شبکه نمایش واقع شده است.

مردی که زیاد می دانست، آپارتمان شماره 13، دلاوران کوچه دلگشا، مستاجر، مومیایی3، ماموریت و دونفر و نصفی آثاری هستند که با تدوین این هنرمند به ترتیب از شنبه 10 اسفند ماه تا آدینه 16اسفند ساعت 21 از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت 03:00 و 08:00 روز بعد بازپخش می شوند.

باکس ساعت 23 نیز به ترتیب به پخش فیلم های لیلی با من است (نسخه تصحیح نور و رنگ شده)، ترمینال، تجارت جهانی، زندان، موش زبل ، یاغی یک و سرقت طلایی اختصاص دارد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16515

به "پخش ارباب حلقه ها و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش ارباب حلقه ها و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید