پرسپولیس &ndash تراکتورسازی ، اوج هیجان

به گزارش شیوا مارکت، قرمزهای تهران با پیروزی در این دیدار، جای تراکتورسازی را در رده سوم جدول می گیرند و بازی معوقه با ذوب آهن هم آنها را به پیشروی بیشتر امیدوار می نماید.

پرسپولیس &ndash تراکتورسازی ، اوج هیجان

به گزارش خبرنگاران ، یکشنبه 4،9،97، هفته سیزدهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 15، استادیوم آزادی

داور: محمدرضا اکبریان

یاری ها: تورج عیوض محمدی، حسن یوسفی

نگاه فنی: البته که حضور استوکس و اروین بازی یکشنبه را جذاب تر می کرد اما در نبودشان هم قرار نیست یک بازی بدون جذابیت را به تماشا بنشینیم. دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه حساسیت ها و اهمیت ویژه ای داشته و کری خوانی های طرفداران دو تیم قطعا به جذابیت های این رویارویی تازه جلوه بیشتری خواهد داد. ضمن اینکه تراکتورسازی آنقدر ستاره دارد که نگران غیبت دو بازیکن خارجی اش نباشد. اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، محمدرضا آزادی و علی طاهران از اردوی تیم های ملی و نقی زاده هم از مصدومیت برگشته اند تا محمد تقوی بدون دردسر ترکیب یازده نفره تیمش را انتخاب کند. پرسپولیس هم که تا پیش از بازی با پیکان حتی برای یک فوتبال تمرینی یازده به یازده بازیکن نداشت، با بازگشت بیرانوند، نوراللهی و رسن شرایط بهتری پیدا نموده و برای نزدیک تر شدن به صدر جدول چاره ای جز پیروزی ندارد. قرمزهای تهران با پیروزی در این دیدار، جای تراکتورسازی را در رده سوم جدول می گیرند و بازی معوقه با ذوب آهن هم آنها را به پیشروی بیشتر امیدوار می نماید.

چهره ویژه: احمد نوراللهی (8)

حضور در تیم ملی و انتخاب گل نوراللهی به الجزیره به عنوان یکی از بهترین گل های آسیا هم یک طرف. این ها کافی نیست برای باانگیزه تر شدن بازیکنی که به خاطر نیمکت نشینی از پرسپولیس رفت و حالا ستون اصلی این تیم است؟

چهره ویژه: احسان حاجی صفی (26)

بعد از صدتایی شدن در تیم ملی، حالا احسان حاجی صفی باید در یک بازی ویژه خودنمایی کند. بازی با فینالیست آسیا و رویارویی با عالیشاه که بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی هفته گذشته بود و باید ببینیم حریف حاجی صفی هم می گردد؟

ترکیب پرسپولیس: دروازه بان: علیرضا بیرانوند، مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری: شایان مصلح، سیامک نعمتی، هافبک ها: کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهاجمان: گادوین منشا، علی علیپور

ترکیب تراکتورسازی: دروازه بان محسن فروزان، مدافعان میانی: محمد طیبی، ایمان سلیمی، مدافعان کناری: احسان حاجی صفی، دانیال اسماعیلی فر، هافبک های دفاعی: مهدی مهدی پور، مسعود شجاعی، هافبک های تهاجمی: اشکان دژاگه، سوگیتا، علیرضا نقی زاده، مهاجم: احسان پهلوان

2 – 380

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2129

به "پرسپولیس &ndash تراکتورسازی ، اوج هیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس &ndash تراکتورسازی ، اوج هیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید