پلاک ماندگار بر سر در خانه پدری دکتر روحانی نصب می گردد

به گزارش شیوا مارکت، پلاک ماندگار بر روی خانه پدری دکتر روحانی امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سرخه استان سمنان نصب می گردد.

پلاک ماندگار بر سر در خانه پدری دکتر روحانی نصب می گردد

محمدحسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، گفت:

دکتر مونسان، معاون رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه به منظور بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه به استان سمنان سفر می نماید.

وی با بیان این که نصب پلاک ماندگار بر روی سردرب منازل چهره های برجسته علمی، فرهنگی، هنری و...چند سالی است از سوی میراث فرهنگی در سراسر کشور انجام می گردد، اضافه کرد:

دکتر حسن روحانی یکی از برجسته ترین شخصیت های علمی و سیاسی کشور و استان سمنان است، لذا نصب این پلاک ماندگار بر سردر خانه پدری رئیس جمهور در زادگاهش سرخه انجام می گردد.

وی با اشاره به جایگاه رئیس جمهور به عنوان دومین مقام کشور و یکی از مبارزان و یاران امام راحل که از نخستین روزهای نهضت انقلاب اسلامی بنیان گذار کبیر انقلاب را همراهی می کردند، توضیح داد

به همین منظور موزه رئیس جمهور روحانی در خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه راه اندازی می گردد.

وی از حضور در شورای توسعه و آبادانی شهرستان سرخه به عنوان یکی دیگر از برنامه های مونسان در سرخه نام برد و گفت:

بازدید از خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه و بافت تاریخی و مسجد تاریخی امام سمنان، افتتاح پروژه گردشگردی خانه تاریخی کلانتر سمنان و شرکت در یک برنامه خبری از برنامه های روز اول سفر معاون رئیس جمهور است.

خواجه بیدختی، از کلنگ زنی فاز دو توسعه مجتمع گردشگری ایرانیان در روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سمنان اطلاع داد و گفت:

بازدید از مجتمع گردشگری ققنوس و حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و... از دیگر برنامه های دکتر مونسان در دومین روز سفر به استان سمنان است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29912

به "پلاک ماندگار بر سر در خانه پدری دکتر روحانی نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاک ماندگار بر سر در خانه پدری دکتر روحانی نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید