پیغام شگفت انگیز جوکوویچ برای آرات حسینی

به گزارش شیوا مارکت، صفحه اینستاگرامی آرات حسینی پیغام کوتاهی از نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا را منتشر نموده که در آن مشغول تحسین این کودک خردسال ایرانی است.

پیغام شگفت انگیز جوکوویچ برای آرات حسینی

جوکوویچ یکی از بهترین بازیکنان تنیس در تاریخ محسوب می گردد و به همراه فدرر و نادال دو ستاره دیگر این رشته ورزشی مهمترین چهره های تنیس جهان به حساب می آید. او همچنین ورزشکاری سخت کوش و فوق العاده است و به واسطه توانایی های ویژه بدنی همیشه مورد تحسین علاقه مندان به جهانی تنیس بوده است.

جوکوویچ در یک پیغام ویدئویی که در صفحه اینستاگرامی آرات منتشر شده با جملاتی مبالغه آمیز از آرات تعریف می نماید و او را قوی ترین پسر 6 ساله ای می داند که تا به حال در عمرش دیده. کلماتی مثل کاریزماتیک، نابغه، قدرتمند، مهربان و... از دیگر جملاتی است که در این لایو خطاب به آرات به زبان می آورد.

آرات حسینی در حال حاضر به همراه پدرش در کشور انگلیس به سر می برد و مشغول تمرینات ورزشی است. او به دلیل حضورش در لایو های اینستاگرامی در روز های ابتدایی سال و حاشیه هایی که در پی آن به وجود آمد مدتی تیتر رسانه های ورزشی ایران بود. او که هم اکنون به همراه پدرش در انگلیس به سر می برد، هر روز پست هایی را از حرکات ورزشی اش منتشر می نماید و تا به امروز توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند؛ از لیونل مسی تا داگلاس کاستا و حالا نواک جوکوویچ.

جوکوویچ در این پیغام ویدئویی به آرات چنین می گوید: آرات این جاست. آرات به تو سلام می کنم. ویدئوهایت را می بینم و تو الهام بخش پسر من هستی که تنها یک سال از تو کوچک تر است. تو قوی ترین پسر 6 ساله ای هستی که در زندگی ام دیدم. تو شگفت انگیز، فوق العاده و یک ورزشکار نابغه هستی. تو یک پسر با شخصیت، خیلی راضی و مهربان هستی. به پدر و مادرت به خاطر تربیت چنین فرزندی تبریک می گویم. راضی هستم که تو را می بینم.

پری ها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19840

به "پیغام شگفت انگیز جوکوویچ برای آرات حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام شگفت انگیز جوکوویچ برای آرات حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید