پیشرفت فیزیکی 45 درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

به گزارش شیوا مارکت، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران حجم تخلیه و بارگیری بندر نوشهر را سالانه یک میلیون تن اعلام و توضیح داد پروژه راه دسترسی بندر نوشهر 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی 45 درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

به گزارش خبرنگاران مازندران محمدتقی انزان پور ظهر چهارشنبه در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور با اشاره به فعالیت سه بندر تجاری فعال در استان گفت: بندر نوشهر قدیمی ترین بندر نوشهر به شمار می رود.

وی با اشاره به ساخت بندر نوشهر از سال 1309 تا سال 1318 گفت: اولین کشتی ذر سال 1319 در این بندر پهلو گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران به تألیف کتاب 90 ساله بندر نوشهر در آینه تاریخ اشاره و افزود: در این کتاب خاطراتی از کارکنان بندر در دهه های اخیر و سابقه ای از شکل گیری و فعالیت بندر تألیف و تدوین شده است.

انزان با عنوان اینکه بندر نوشهر از نظر موقعیت جغرافیایی دارای 80 هکتار است، افزود: بندر نوشهر فعال ترین بندر نوشهر است و یک میلیون تن کالا در آن تخلیه و بارگیری می گردد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با عنوان اینکه میزان تخلیه و بارگیری بندر نوشهر قابل توجه است، به پروژه های فعال در بندر نوشهر اشاره نمود و گفت: این طرح ها سبب توسعه اقتصاد بندر نوشهر شده است.

وی ایجاد راه دسترسی برای جداکردن ترافیک شهری از ترافیک ماشین های سنگین گفت: این پروژه به طول دو کیلومتر در دست اجرا است و از نظر فنی و حقوقی دارای پیچیدگی های خاصی است.

این مدیر با عنوان اینکه 100 پلاک و مالک را باید مشخص تکلیف کنیم، گفت: تا به امروز 50 پلاک جهت پروژه را تملک کردیم و تا به امروز این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29484

به "پیشرفت فیزیکی 45 درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت فیزیکی 45 درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید