پیشنهاد بی شرمانه آمریکا به همسر مادورو

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران : رییس جمهوری ونزوئلا فاش کرد که الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا و ایران به همسر وی پیشنهاد نموده که در ازای طلاق از مادورو از حمایت بی قید و شرط دولت آمریکا برخوردار خواهد شد.

پیشنهاد بی شرمانه آمریکا به همسر مادورو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا روز آدینه در یک کنفرانس مطبوعاتی که به صورت زنده از شبکه توییتر پخش شد، گفت: آبرامز به همسرم در خصوص طلاق دریافت از من پیشنهاداتی داده است.

مادورو اضافه نمود: ما همیشه به وسیله نمایندگان با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و آبرامز در ارتباط بوده ایم.

به گفته مادورو، یکبار دیپلمات آمریکایی از این جهتهای ارتباطی پیامی به سیلیا (همسر رییس جمهوری ونزوئلا) در خصوص طلاق دریافت از من ارسال نموده بود.

مادورو اضافه نمود، آبرامز به همسرم پیشنهاد داده بود اگر شما از مادورو جدا شوید، می توانید به خارج سفر نموده و از پشتیبانی همه جانبه ما برخوردار شوید.

رییس جمهوری ونزوئلا همچنین به پاسخ هرگز همسرش به پیشنهاد دیپلمات آمریکایی نیز اشاره نمود.

ونزوئلا در سال 2019 در واکنش به حمایت واشنگتن از خوان گوایدو رهبر مخالفان دولت کاراکاس، روابط خود را با آمریکا قطع کرد.

گوایدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا، پس از انتخابات ریاست جمهوری 2018 که به پیروزی مادورو منجر شد، با زیر سوال بردن نتیجه انتخابات، خود را رئیس جمهوری خودخوانده این کشور خاطرنشان کرد و با هدف سرنگونی دولت مادورو همیشه در سایه حمایت واشنگتن به کارشکنی در جهت برنامه های دولت تا تحریم انتخابات قریب الوقوع پارلمانی پرداخت.

ونزوئلا در 6 سال اخیر با شدیدترین بحران مالی روبه رو بوده و تحریم های آمریکا نیز در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ شدت گرفته است.

با این حال، ونزوئلا همچنان از حمایت نیروهای مسلح و کشورهایی مانند چین و روسیه برخوردار است. این کشورها از تحریم ها و سیاست های آمریکا در قبال ونزوئلا بشدت انتقاد نموده اند.

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26017

به "پیشنهاد بی شرمانه آمریکا به همسر مادورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد بی شرمانه آمریکا به همسر مادورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید