پیغام پرسپولیس به مغانلو؛ خودت رضایت نامه بگیر خبرنگاران

به گزارش شیوا مارکت، مهاجم مد نظر قرمزها در تلاش است با دریافت رضایت نامه از باشگاه پرتغالی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود.

پیغام پرسپولیس به مغانلو؛ خودت رضایت نامه بگیر خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس نهایی به نظر می رسید، اما طرفین به خاطر چند اختلاف نظر به بن بست رسیدند تا با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس این بازیکن خود به دنبال دریافت رضایت نامه و فسخ قرارداد باشد. شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا که مورد توجه باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم است در تلاش است تا بتواند با جلب رضایت مدیران این تیم راهی لیگ ایران شود. این بازیکن در حال مذاکره با سران تیم سانتاکلارا است تا درباره جدایی از این تیم به صورت قرضی یا دائمی به تفاهم برسد.

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از بررسی شرایط انتقال این بازیکن فهمیدند که باشگاه سانتا کلارا رقم 70 هزار یورو را برای رضایت نامه او در نظر دارد و همچنین مغانلو می خواهد قرارداد شش ماهه با پرسپولیس امضا کند، این در حالی بود که مدیران پرسپولیس باتوجه به شرایط، اعتقاد داشتند که اگر قرار است 70 هزار یورو برای صدور رضایت نامه این بازیکن هزینه کنند و همچنین مبلغی را به عنوان دستمزد به او بدهند، دستکم باید به مدت 1.5 فصل او را در اختیار داشته باشند و در غیر این صورت از لحاظ اقتصادی به سود آن ها نخواهد بود.

یحیی گل محمدی که تاکید ویژه ای روی خرید شهریار مغانلو دارد، به مدیران باشگاه گفته است برای حضور پیروز در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا باید خط حمله این تیم تقویت شود.

پس از مذاکراتی که با شهریار مغانلو اجرا شده گویا این بازیکن قرار است خود به دنبال توافق بر سر فسخ قراردادش با باشگاه سانتاکلارا برود تا مانند مهدی ترابی که به پرسپولیس آمد باشگاه مبلغی بابت رضایت نامه این بازیکن به باشگاه پرتغالی پرداخت نکند.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره مغانلو در پرسپولیس شاگرد یحیی گل محمدی خواهد شد یا کارش را در پرتغال ادامه خواهد داد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28286

به "پیغام پرسپولیس به مغانلو؛ خودت رضایت نامه بگیر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام پرسپولیس به مغانلو؛ خودت رضایت نامه بگیر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید