پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان 48 ساعت زودتر انجام می شود

به گزارش شیوا مارکت، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان که قرار بود، ششم اسفند ماه انجام شود، این پیکارها 48 ساعت زودتر و چهار اسفندماه برگزار خواهد شد.

پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان 48 ساعت زودتر انجام می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین مرحله انتخابی تیم ملی بانوان در بخش کومیته با حضور 30 کاراته کا چهارشنبه (چهارم اسفندماه) برگزار می شود تا در نهایت در هر وزن حداقل یک نفر و حداکثر سه نفر جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورند.

نفرات حاضر در مرحله دوم انتخابی تیم ملی:

وزن 50- کیلوگرم: فرشته سادات موسوی، زهرا طرازپور، زینب نصیریان، سارا بهمن یار، سحر کرجی، سحر شیروانی و زهرا سادات خلیلی

وزن 55- کیلوگرم: آناهیتا یحیی پور، مینا دژوان، زینب تقوی، فاطمه قاسمی، زهرا کرم پور و زهره برزگر

وزن 61- کیلوگرم: مهدیه مهدی نیا، شبنم واحدی، فاطمه طرازپور، صحرا اسدی و فخری سادات موچانی

وزن 68- کیلوگرم: شیا کاظمی، هنگامه جعفری، شقایق واحدی، زهرا یاوری، شیما آل سعدی، مبینا کاویانی، نفیسه گلشنی و بهنوش نجفی

وزن 68+ کیلوگرم: رویا زندی، شنه کاظمی، فاطمه چاپاری و مونا غلامی

اما نسرین دوستی، آویشن باقری، دلارام دوستی، مهتاب اسماعیلی و محدثه آقایی، پنج قهرمان انتخابی مرحله اول تیم ملی به همراه آلاله صعودی، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور و حمیده عباسعلی 6 ملی پوش حاضر در رقابت های جهانی اتریش 2016 و فاطمه چیذری، ملیکا احدی و زهرا برزگر ملی پوشان حاضر در پیکارهای رقابت های آسیایی 2016 اندونزی، مستقیما جواز حضور در اردو را کسب کردند و منتخبان مرحله دوم انتخابی تیم ملی پس از کسب جواز به جمع این نفرات اضافه می شوند.

هم چنین در این روز (چهارم اسفندماه) دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاتای بانوان با حضور مدال آوران مرحله اول انتخابی تیم ملی و هم چنین کاتاروهای تیم ملی در سال 2016، در تهران برگزار می شود که در کاتای انفرادی، مهسا افسانه، نگین باقری، الناز تقی پور، غزل نادری و شیرین گلستانیان پنج کاتا اجرا خواهند کرد و در بخش کاتای تیمی، تیم تهران (پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی)، تیم تهران (الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده)، تیم تهران (زکیه رحمانی، صبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی)، تیم البرز (زهرا سادات قطب زاده، مهسا باقری و زینب شنوایی) و تیم اصفهان (مریم کریمی، سعیده جاوری و نوشین خلفیان) چهار کاتا را به نمایش می گذارند.

پس از سرانجام اجرای کاتا در هر بخش، امتیازات محاسبه می شود تا در کاتای انفرادی دو ورزشکار و در کاتای تیمی دو تیم به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان ایران برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی پیش از آغاز اردوی تیم ملی معرفی خواهد شد.

این اردو برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی باکو (اردیبهشت ماه 96) و پیکارهای قهرمانی آسیا - قزاقستان (تیر ماه 96) برگزار خواهد شد.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14190

به "پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان 48 ساعت زودتر انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان 48 ساعت زودتر انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید