چطور سفر به بالی در 5 روز را برنامه ریزی کنیم؟

به گزارش شیوا مارکت، برنامه سفر به بالی در 5 روز

عموما اکثر تورهایی که برای اندونزی بسته می شوند، سفر به بالی در 5 روز و 4 شب را در بر می گیرند. در این مطلب از مجله خبرنگاران برای شما عزیزانی که با تور یا به تنهایی به بالی سفر می کنید، برنامه سفری آماده نموده ایم که با توجه به آن می توانید بهتر سفر خود را در این شهر و کشور داشته باشید. تقریبا می توان به بهترین نحوه شهر بالی را در 5 روز گشت و از جاذبه های بی نظیر آن لذت برد. تورهای متعددی برای این کشور برگزار می گردد. در این مطلب می توانید نسبت به جاذبه های بالی شناخت پیدا نموده و در نتیجه در هنگام خرید تور بالی آگاهانه تر اقدام کنید. همچنین می توانید به تنهایی به بالی سفر نموده و در جزیره های مختلف بالی، تور مخصوص همان منطقه را خریداری کنید تا از تک تک جاذبه های بالی بدون هیچ دردسری لذت ببرید. پس بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید. اتاق مورد نظر خود را در هتل رزرو کنید و به سمت بالی بروید. در ادامه برنامه سفر به بالی در 5 روز را خواهید خواند:

چطور سفر به بالی در 5 روز را برنامه ریزی کنیم؟

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

برنامه سفر به بالی در 5 روز

روز اول - ورود به بالی

روز دوم - بازدید از روستای یوبود و آتشفشان کینتامانی

روز سوم - به دیدن دلفین ها در سواحی شمالی بالی بروید

روز چهارم - دیدن مزارع برنج جاتیلووی و غروب خورشید در تانا لوت

روز پنجم - بازگشت به خانه

روز اول - ورود به بالی و شام در ساحل جیمباران

اگر اولین بار است که به بالی سفر می کنید و از بابت جهتها و دسترسی ها نگرانی دارید، می توانید از خبرنگاران تور بالی را خریداری کنید. اگر تنها هتل و هواپیما را بخرید، زمانی که وارد فرودگاه بالی می شوید نیز، از خود فرودگاه می توانید تورهای مخصوص بالی را به همراه یک راننده که می تواند به زبان انگلیسی صحبت کند، درخواست دهید. حتی در سفر به بالی در 5 روز می توانید جاذبه هایی را که می خواهید از آن ها دیدن کنید، به صورت پکیج از تورهای بالی خریداری کنید.

در صورتی که در تورهای بالی ثبت نام نموده باشید، به محض رسیدن به فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی شما را به هتل می رساند. پس از آن خود را برای روز اول گشت و گذار در بالی آماده نمایید. در هر صورت، خود را به هتل برسانید. وسایلتان را در هتل بگذارید. و خود را برای اولین تفریح در بالی یعنی بازدید از یولوواتو (Uluwatu) در هنگام غروب در سواحل بالی آماده نمایید. ابتدا در هنگام غروب از این بنا دیدن کنید. سپس برای تماشای پایکوبی مخصوص ککاک (kecak dance) در تئاتر روباز محوطه در نزدیکی بنای عبادتگاه بنشینید. پس از تماشای مراسم مستقیم به سمت ساحل جیمباران (Jimbaran Beach) رفته و در رستوران های سواحلی آن، بهترین غذاهای دریایی را سفارش دهید. روز اول برای عاشقان و زوج ها، می تواند روزی رمانتیک باشد. در نهایت به هتل برگردید و خود را برای روز دوم سفر به باکو در 5 روز آماده نمایید.

روز دوم - بازدید از روستای یوبود و آتشفشان کینتامانی | Ubud Village and Kintamani Volcano

برای رفتن به این جاذبه هم می توانید تورهای بالی را خریداری کنید و هم به دنبال راننده ای بگردید که شما را به این مناطق ببرد. پس از ورود به روستا ابتدا به دیدن نمایشی که مردم بالی برگزار می نمایند بروید. در این نمایش که بارونگ و کریس (Barong and Kris Dance) نام دارد، داستان جنگ بین خدا و شیطان به نمایش در می آید. پس از آن به دیدن روستای سلوک (Celuk Village) که نزدیک به شماست، بروید. در آنجا از آهنگری محلی نقره دیدن کنید. در اینجا می توانید از بین صنایع دستی روستا خرید کنید. پس از آن به دیدن عبادتگاه باتوآن (Batuan) بروید. در نهایت جهت خود را به سمت آتشفشان کینتامانی ادامه دهید. در بین راه به عبادتگاه چشمه های مقدس به نام تیرتا (Tirta Empul) در سیرینگ (Siring) می رسید. حتما از آن دیدن کنید.

بسیاری از گردشگران در سفر به بالی در 5 روز همانند مردم محلی در آب این چشمه ها بدن خود را تطهیر می نمایند. توصیه می کنیم که شما هم این کار را انجام دهید. پس از آن به سمت آتشفشان کوه باتور (Mount Batur Volcano) و دریاچه باتور (lake batur) حرکت کنید. در روستای کینتامانی ناهار را در رستورانی که نمایی رو به سمت قله کوه دارد، سفارش دهید. از مزارع طبقه ای برنج (Tegalalang Rice Terrace) دیدن کنید. به درون جنگل های یوبود میمون ها (Ubud Monkey Forest) در میانه روستای یوبود بروید. و در نهایت در انتها روز به هتل برگشته و شام را در هتل سفارش دهید.

روز سوم - به دیدن دلفین ها در سواحی شمالی بالی بروید

در سفر به بالی در 5 روز و در روز سوم به ساحل شمالی لاوینا (lovina beach) بروید. برای بازدیدهای این روز بهتر است که یک دست لباس اضافه نیز به همراه داشته باشید. اگر می خواهید که حتما دلفین ها را ببینید، باید حدود3 صبح از هتل به سمت ساحل لاوینا بروید و سوار قایق ها شوید. پس از تماشای دلفین ها، به سمت چشمه های آبگرم بانجار (banjar hot water spring) که توسط مردم محلی و گردشگران استفاده می گردد، بروید. به دیدن آبشار گیت گیت (gitgit waterfall) بروید. در اطراف آبشار ناهار خود را سفارش دهید و از محیط خنک اطرافتان لذت ببرید. در سفر به بالی در 5 روز و بعد از صرف ناهار به سمت عبادتگاه یولون دانو براتان (the Ulun Danu Beratan) حرکت نموده و همچنین از دریاچه ای به همین نام در نزدیکی عبادتگاه لذت ببرید. در هنگام عصر و پس از تماشای جاذبه های بالی بهتر است که به سمت هتل برگردید.

روز چهارم - دیدن مزارع برنج جاتیلووی و غروب خورشید در تانا لوت

روز چهارم برنامه سفر به بالی در 5 روز را به سمت مزارع طبقاتی جاتیلووی (Jatiluwih Rice Terrace) حرکت کنید و در نهایت روزتان را با تماشای غروب دل انگیز در تانا لوت (Tanah Lot) به انتها برسانید. در ابتدای صبح، صبحانه را در هتل میل کنید و پس از آن با ماشین به سمت عبادتگاه تامان آیون (Taman Ayun) در منگوی (mengwi) حرکت کنید. مکانی که توسط دریاچه ای پر از ماهی احاطه شده است. پس از در نزدیکی شما، به سمت جنگل کوچکی که عبادتگاه الاس کداتون (Alas kedaton) و میمون های بازیگوش در آنجا هستند، بروید. پس از بازدید از این محل، در سفر به بالی در 5 روز به دیدن بزرگرترین منطقه مزارع برنج بالی در جاتیلووی رفته و پس از کمی پیاده روی در میان مزارع، برای صرف ناهار به سمت رستوران های این ناحیه بروید.

همچنین می توانید به جای پیاده روی، از موتورهای چهارچرخ بهره ببرید. برای دیدن عبادتگاه باتو کورا (Batu Karu) باید از کوهی به همین نام بالا بروید تا به مکانی بسیار آرام و ساکت برسید. به دیدن عبادتگاهی ساحلی در تاناه لوت رفته و نه تنها از منظره دریا بلکه از معماری شگفت انگیز آنجا دیدن کنید. اگر خسته شده اید به هتل برای استراحت و شام بازگردید.

روز پنجم - بازگشت به خانه

در سفر به بالی در 5 روز که برای شما گفتیم، روز پنجم را به آماده شدن برای بازگشت به خانه آماده می نمایند. با این وجود اگر پرواز شما در هنگام بعد از ظهر است، می توانید صبح را به خرید سوغاتی در بالی سپری کنید. همچنین اگر علاقه مند به شنا و غواصی هستید، در هوای عالی می توانید به سواحل بروید. اگر چه کل تور و برنامه ای که در بالا آوردیم بیشتر به دیدن جاذبه هایی همچون جنگل ها و عبادتگاه ها می گذرد، اما در خیلی از این مکان ها گردشگران می توانند به کارهای هیجانی و فعالیت های جذابی از جمله پرش در میان حوضچه ایجاد شده در آبشار یا آبتنی در چشمه های آب گرم منطقه بپردازند. استراحت در کنار مزارع طبقاتی برنج و دریاچه به همراه نمایی از کوه آتشفشانی، نه تنها خستگی سفر بلکه خستگی تمام ماه های قبل را از شما دور می نماید.

هتل های بالی نیز خود مجموعه ای جاذبه های توریستی هستند. در هنگام انتخاب و رزرو هتل سعی کنید که بسته به بودجه خود بهترین هتل را انتخاب کنید. می توانید برای آشنایی با هتل های بالی و امکانات آن ها یا دیدن عکس هایشان به مطالب معرفی هتل های بالی در مجله خبرنگاران بروید. در بسیاری از این هتل ها، استخرهایی رو به دریا با بهترین امکانات تفریحی و کلاس های یوگا برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در سفر به بالی در 5 روز به شما پیشنهاد می دهیم که یک صبح یا غروب را مشغول این فعالیت ها شوید. اگر می توانید، هتل های جنگلی بالی را برای اقامت انتخاب کنید تا تجربه ای بی نظیر از اقامت در هتل را بگذرانید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد بالی می توانید به وسیله سایت خبرنگاران یا به وسیله اپلیکیشن خبرنگاران اقدام کنید. سایت دانلود اپلیکیشن خبرنگاران را در همین مطلب پیدا خواهید کرد. فرودگاه بالی که در بین شهرهای کوتا و جیمباران قرار گرفته در نهایت روز پنجم مقصد نهایی شما بوده تا پس از آن با بالی خداحافظی نموده و به سمت خانه پرواز کنید. برای پرواز خود باید حداقل 2 ساعت قبل از پرواز، در فرودگاه باشید. هزینه قیمت تورهای بالی که در فرودگاه و در ابتدای سفر قابل خریداری هستند، حدود 285 دلار آمریکا خواهد بود.

منبع: baligoldentour.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10121

به "چطور سفر به بالی در 5 روز را برنامه ریزی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور سفر به بالی در 5 روز را برنامه ریزی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید