چه کسی به داد ملوان می رسد؟

به گزارش شیوا مارکت، باشگاه ملوان بندرانزلی بعد از خاتمه لیگ دسته یک در بلاتکلیفی محض قرار گرفته است و هیچ آینده متعین برای این تیم نمی توان تصور کرد.

چه کسی به داد ملوان می رسد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم ملوان بندر انزلی، بعد از انتها رقابت های لیگ دسته یک و قرارگیری در رتبه یازدهم با 35 امتیاز در شرایط کاملاً مبهمی قرار گرفته است. این تیم کار خود را با فرهاد پورغلامی شروع و با محمد احمدزاده تمام کردند.

ملوان شاید بی صاحب ترین تیم حال حاضر رقابت های حرفه ای فوتبال ایران باشد. تیمی که نه مالک دارد، نه مدیرعامل دارد و نه کادر فنی تعیینی دارد. بازیکنان این تیم به تدریج با توجه به شرایط ملوان به تیم های دیگر در حال کوچ کردن هستند.

در چند روز اخیر اخباری نیز مبنی بر حضور سرپرست موقت یا بازگشت مسؤولان ملوان شنیده شده که تمام آن ها تکذیب شده است و هم چنان ملوان تیمی است که هنوز تکلیفش برای ادامه جهت خود تعیین نشده است.

چندین جلسه با متقاضیان مختلف برای واگذاری باشگاه اجرا شده است اما هیچ نتیجه قطعی در این جلسه ها صورت نگرفته و باشگاه ملوان هنوز در هاله ای از ابهام واقع شده است.

شاید مهم ترین مسأله ای که ملوان را تهدید می نماید، مبلغ بدهی دراگان اسکوچیچ باشد. او که سال 93-92 به باشگاه ملوان آمده بود 120 هزار دلار با ملوان قرارداد داشت و 60 هزار دلار از ملوان طلب داشته است. او برای طلب خودش به ملوان ایمیلی ارسال کرد و خواهان طلبش بود. اما چون باشگاه نه کادر مدیریتی و مالکیتی تعیینی داشت، جوابی از سوی این تیم به دست نیامد. او با توجه به این مساله، احتمالاً به فیفا شکایت خواهد نمود البته درخواست رئیس شورای شهر شهر بندرانزلی را هم نمی توان نادیده گرفت. او با زبان انگلیسی در یک کنفرانس مطبوعاتی از اسکوچیچ فرصت خواست تا این تیم مالک خود را پیدا کند و بعد طلبش را مطالبه کند.

اما اگر اسکوچیچ فرایند فیفا را طی کند و باشگاه ملوان هم نتواند پول او را بدهد، این تیم به لیگ دسته دوم کشور سقوط خواهد نمود.

باید دید چه وضعیتی برای یکی از محبوب ترین تیم های گیلانی پیش می آید. این روزها تیم های فوتبال گیلانی روزهای خوشی را سپری نمی نمایند و هم سپیدرود رشت و هم ملوان بندرانزلی در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند. با توجه به این مساله تنها مسؤولان شهر گیلان هستند که باید به این تیم ها یاری نمایند و به داد دو باشگاه پرطرفدار گیلانی برسند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6943

به "چه کسی به داد ملوان می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی به داد ملوان می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید