چگونه از تابلوهای عظیم دیواری در دکوراسیون استفاده کنیم؟

به گزارش شیوا مارکت، تابلوهای عظیم دیواری برای تمامی فضاهای کوچک و عظیم مناسب بوده و می توانند حس و حال جدیدی به فضای زندگی بدهند.

چگونه از تابلوهای عظیم دیواری در دکوراسیون استفاده کنیم؟

تابلوهای عظیم در دکوراسیون

تابلوهای عظیم سبک منحصربه فردی دارند که باعث می شوند اتاق جذاب به نظر برسد. علاوه بر این به یاری این آثار هنری می توانید روی سبک دکوراسیون داخلی خود تاکید کنید. این تابلوها با تمرکز روی چند عنصر عظیم، فضاهای کوچک را بهینه نموده و آن ها را عظیم تر از اندازه واقعی خود نشان می دهند. بر عکس این قضیه می تواند فضا را شلوغ و تنگ و در نتیجه کوچک تر از آنچه هست، بنظر برساند. در این نوشتار از خبرنگاران نکاتی مفید برای استفاده از تابلو عظیم در دکوراسیون ارائه می دهیم که می توانند در تزیین خانه یاری نمایند.

تابلوهای عظیم دیواری را از کجا آویزان کنیم؟

بهتر است که کار را با انتخاب اثر هنری موردعلاقه و جایی که می خواهید آن را آویزان کنید، آغاز کنید. استفاده از تابلوهای عظیم در فضای خانواده می تواند دلهره آور باشد ولی نباید نگران این موضوع باشید. آن ها می توانند حس دراماتیکی را به دیوارهای کوچک اضافه نموده و نقطه کانونی ورودی های عظیم را تشکیل دهند. اگر فضاهایی با ظاهر قدرتمند و جذاب را دوست دارید، مطمئن باشید که تابلوهای عظیم دیواری می توانند انتخاب خوبی باشند. دیوارهای اتاق خواب، نشیمن، بالای طاقچه، فضای بین پنجره ها یا ورودی خانه می توانند گزینه های آیده آلی برای این منظور باشند.

نحوه استفاده از تابلوهای عظیم دیواری

با یاری چیدمان مبلمان در اطراف تابلو عظیم خود، آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید. این ایده مخصوصا برای فضاهایی که تابلو روی شومینه نصب می گردد، به خوبی کار می نماید. این چیدمان به خوبی می تواند نگاه ها را به سمت تابلو دیواری بکشد و باعث درخشش آن در فضای اتاق گردد.

همینطور می توانید مبل یا جایگاه های خود را روبه رو با تابلو یا پشت به آن ها قرار دهید. علاوه بر این می توانید مبل و جایگاه ها را با یاری دیواری از تابلوهای عظیم از هم جدا کنید. در خصوص اتاق خواب می توانید تابلوهای عظیم را بالای تخت یا روبه رو با آن قرار دهید.

  • به یاد داشته باشید که هر چقدر فضای اطراف تابلو ساده تر باشد، تابلو بیشتر به چشم آمده و مرکز توجه قرار می گیرد.

همین طور قرار نیست که تابلو یکپارچه باشد. می توانید از تابلو های چند تکه ای عظیم برای اتاق بهره ببرید. این سبک طراحی برای دیوارهای عظیم بسیار مناسب و جذاب بوده و می تواند دیوار را به خوبی پوشش دهد. علاوه بر این حمل و نقل این تابلوها راحت تر بوده و احتمال اینکه مسئله ای پیش بیاید، بسیار کم است.

اگر می خواهید که تابلو به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل گردد، بهتر است که به دنبال طراحی خاصی از آن باشید که در همان نگاه اول هر کسی را به خود جذب کند. می توانید از تابلوهایی با طرح های هندسی، طبیعت یا هر چیزی که شما را به خیال پردازی می کشاند، بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: بدای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب دیوارکوب تزیینی برای زیبایی دیوارها را بخوانید.

تور ونیز: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24130

به "چگونه از تابلوهای عظیم دیواری در دکوراسیون استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از تابلوهای عظیم دیواری در دکوراسیون استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید