چیرگی دوباره کتاب صوتی در مقابل کتاب های الکترونیکی

به گزارش شیوا مارکت، بر خلاف کتاب های صوتی آمار فروش کتاب های الکترونیک در ماه های ابتدایی سال جدید افت شدیدی نشان داده است.

چیرگی دوباره کتاب صوتی در مقابل کتاب های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از فوربس، اطلاعات به دست آمده از اتحادیه ناشران آمریکا نشان می دهد با وجود افزایش فروش کتاب های الکترونیک در سال 2018 درآمد حاصل از این کتاب ها در سال جدید چندان رضایت بخش نبوده است.

بر اساس این گزارش بر خلاف آمارهای اعلام شده برای کتاب های صوتی از سوی اتحادیه ناشران آمریکا در سال 2018 آمار فروش کتاب های الکترونیک در ماه های آخر سال 2018 و اوایل 2019 افت شدیدی داشته است.

آمارهای فروش کتاب های الکترونیک در ماه های ابتدایی سال 2019 به خصوص در فوریه کاهش 1/2 درصدی را نشان می دهد. این آمارها با فروش کتاب های الکترونیک در ماه های مشابه سال 2018 مقایسه شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از اسناد اقتصادی کتاب فروشان آمریکایی معلوم شده است بر خلاف کتاب های الکترونیک آمار رضایت بخش در خصوص فروش کتاب های صوتی وجود دارد.

بر اساس این گزارش فروش کتاب های صوتی در ماه فوریه نسبت به تاریخ مشابه آن در سال 2018 حدود 37 درصد افزایش داشته است. طبق آمارها فروش کتاب های الکترونیک در دو ماه ابتدایی سال رقمی در حدود 166 میلیون دلار تخمین زده شده است که این رقم برای کتاب های صوتی 90 میلیون دلار است.

بر اساس داده های ارائه شده توسط اتحادیه ناشران آمریکا در ماه های ابتدایی سال درآمد حاصل از فروش کتاب های گالینگور 357 میلیون و کتاب های جلد کاغذی یا شومیز چیزی در حدود 358 میلیون دلار بوده است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6424

به "چیرگی دوباره کتاب صوتی در مقابل کتاب های الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیرگی دوباره کتاب صوتی در مقابل کتاب های الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید