کمبود تجهیزات پزشکی رقابت ایالت های آمریکا برای تامین کالاهای درمانی را افزایش داد

به گزارش شیوا مارکت، با تشدید بحران شیوع ویروس کرونا و کمبود تجهیزات و اقلام پزشکی و درمانی، رقابت بین ایالت های آمریکا برای تامین امکانات و کالاهای مورد احتیاج به شدت افزایش یافته است.

کمبود تجهیزات پزشکی رقابت ایالت های آمریکا برای تامین کالاهای درمانی را افزایش داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ایالت های آمریکا رقابت شدیدی را برای پر کردن انبارهای خود از دستگاه های تنفس مصنوعی، تجهیزات حفاظت شخصی و اقلام و تجهیزات لازم و ضروری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شروع نموده اند.

بر اساس این گزارش، موانع موجود برای زنجیره جهانی فراوری و عرضه این تجهیزات به چالش عظیمی برای ایالت های آمریکا تبدیل شده است. این رقابت وقتی تشدید می گردد که دولت فدرال نیز یک پای ثابت خرید تجهیزات پزشکی و درمانی باشد.

اندریو کومو فرماندار ایالت نیویورک در این باره گفت: به جایی رسیده ایم که الان 50 ایالت سعی می نمایند تا تجهیزات مشابهی را از چین خریداری نمایند و این در شرایطی است که دولت فدرال نیز یک خریدار عظیم است.

با افزایش تقاضا، ایالت های مختلف آمریکا به فکر خرید تجهیزات ضروری بیمارستانی و پزشکی افتاده اند و این مساله رقابت را تشدید نموده است.

روزنامه سان تایمز شیکاگو در گزارشی فاش نموده است که در بعضی ایالت ها مثل ایلینوی مقام های رسمی با تماس با واسطه های تجاری به دنبال خرید تجهیزات و اقلام پزشکی و درمانی از چین هستند.

ایالت هایی که برای تامین نیازهای خود به دولت فدرال مراجعه نموده اند، تا به امروز همه اقلام درخواستی را دریافت ننموده اند.

فرماندار ایالت ماساچوست گفته است که این ایالت از دولت فدرال بیش از 1700 دستگاه تنفس مصنوعی درخواست نموده ولی تا به امروز تنها 100 دستگاه تحویل داده شده است.

تا روز دوشنبه نیز ایالت اورگون سفارش بیش از 4.6 میلیون ماسک ان 95 را به دولت فدرال داده ولی تنها 10 هزار ماسک دریافت نموده است.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18428

به "کمبود تجهیزات پزشکی رقابت ایالت های آمریکا برای تامین کالاهای درمانی را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تجهیزات پزشکی رقابت ایالت های آمریکا برای تامین کالاهای درمانی را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید