کی روش: در کلمبیا هم مثل ایران کادر بومی خواهم داشت، اصول کاری من بر پایه تعهد بنا شده است

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا به آینده اش در این کشور خوشبین است.

کی روش: در کلمبیا هم مثل ایران کادر بومی خواهم داشت، اصول کاری من بر پایه تعهد بنا شده است

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش در اولین کنفرانس خبری پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا، چشم انداز آینده اش در جمع زردها را مثبت خواند.

او که با قراردادی 3 ساله سرمربی کلمبیا شد، اظهاراتش در کنفرانس خبری را این گونه آغاز کرد: از ابراز علاقه و اعطای این فرصت به خودم، ممنونم. به مردم کلمبیا احترام می گذارم. قول می دهم بهترین عملکردم را اینجا ارائه خواهم داد. امروز کلمبیا شهرت فوتبالی فوق العاده ای دارد و من از این میراث مراقبت خواهم کرد. مهم ترین مساله، حفظ شرایط خوب کنونی و کوشش برای بهتر کردن تیم است. داشتن آرزو، قدم اول موفقیت تلقی می گردد.اصول مربیگری من تعهد به تیم است. ما اعضای کلمبیایی در تیم ملی خواهیم داشت؛ همان گونه که در ایران و آفریقای جنوبی چنین روالی حاکم بود. به زودی رسما دستیارانم را معرفی خواهم کرد. اتحاد و همدلی اساس کار ما خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در ادامه اضافه نمود: هنر پیروزی موضوع مهمی است. شما باید به میدان بروید و از هدفمند بودن برای پیروزی لذت ببرید. این سبک من است. برای این که این پیراهن را در بالاترین صندلی قرار دهید، باید کوشش کنید. فقط یک چیز در ذهنم دارم؛ کوشش برای بردن. لازم است تا در روزهایی غیر ملی هم تیم ملی را آماده کنیم. رودریگس، فالکائو و اوسپینا پایه ها و ستون های کلمبیا هستند. ما باید بر روی این میراث تکنیکی که سرمربی قبلی بر جای گذاشته، کار کنیم و آن را ارتقا دهیم. رویای ما قهرمانی است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3257

به "کی روش: در کلمبیا هم مثل ایران کادر بومی خواهم داشت، اصول کاری من بر پایه تعهد بنا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: در کلمبیا هم مثل ایران کادر بومی خواهم داشت، اصول کاری من بر پایه تعهد بنا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید