کی روش کدام بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده بود؟

به گزارش شیوا مارکت، کی روش آخرین بار روز 23 بهمن ماه 1394 یعنی نزدیک به سه سال پیش بازی پرسپولیس و فولاد را در استادیوم آزادی از نزدیک دیده است.

کی روش کدام بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده بود؟

به گزارش خبرنگاران ، پیش از سفر تیم ملی به قطر کارلوس کی روش در پاسخ به اینکه چرا برای تماشای بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به استادیوم آزادی نرفت، گفت یک بار وقتی به استادیوم رفته بوده لیدرهای پرسپولیس قصد داشتند او را کتک بزنند و چون امنیتش به خطر افتاده، دیگر به استادیوم نرفته است.

حالا سوال اینجاست که سرمربی تیم ملی آخرین بار چه زمانی بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا نموده؟ جستجوها نشان می دهد کی روش آخرین بار روز 23 بهمن ماه 1394 یعنی نزدیک به سه سال پیش بازی پرسپولیس و فولاد را در استادیوم آزادی از نزدیک دیده است. در آن مقطع تقریبا ده ماه از سرمربیگری برانکو در پرسپولیس می گذشت و جنگ دو مربی هم هنوز شروع نشده بود.کی روش در آن مسابقه افشین پیروانی مدیر وقت تیم ملی و دستیارانش را کنار خود داشت اما از آن به بعد همواره دستیارانش را برای تماشای بازی های پرسپولیس به استادیوم فرستاده است.

با این حال ادعای کی روش درباره لیدرهای پرسپولیس قابل پیگیری است اما گرشاسبی گفته این لیدرها همان هایی بودند که در جام جهانی وظیفه حمایت از تیم ملی را بر عهده داشتند.

2 - 180

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2083

به "کی روش کدام بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش کدام بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید