گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شد ، برکناری حرف بود!

به گزارش شیوا مارکت، حمیدرضا گرشاسبی نه تنها به دلیل بازنشستگی برکنار نشد، بلکه خبر برکناری او حرف بود و حکم مدیرعاملی پرسپولیس را دریافت کرد. او پیش تر سرپرست باشگاه پرسپولیس بود.

گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شد ، برکناری حرف بود!

به گزارش خبرنگاران ، بازی عوض شد. اگر تصور می کردید حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشستگی از باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته می گردد، حالا با این خبر همه آن تصورها تغییر می نماید. وزارت ورزش با اعطای حکم مدیرعاملی به سرپرست این باشگاه به شایعات چند روز اخیر انتها داد. با مصوبه مربوط به برکناری بازنشستگان از ارگان های دولتی هر روز شایعاتی درباره انتها کار حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس شنیده می شد، اما وزارت ورزش با اعطای حکم مدیرعاملی به او به این گمانه زنی ها انتها داد.

حمیدرضا گرشاسبی که بعد از کناره گیری علی اکبر طاهری به سمت سرپرست باشگاه منصوب شد، اکنون به عنوان مدیرعامل کار خود را پیش خواهد برد. در حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است به استناد ماده 14 اساسنامه باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد هیات مدیره باشگاه به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ایران منصوب می شوید.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس در حال حاضر با حضور حمیدرضا گرشاسبی، روغنی گلپایگانی، جعفر کاشانی و حاجی بیگی به کار خود ادامه خواهد داد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 300

به "گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شد ، برکناری حرف بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شد ، برکناری حرف بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید