گولسیانی: پرسپولیس برای قهرانی شانس دارد، داوران به خارجی ها راحت اخطار می دهند

به گزارش شیوا مارکت، مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد. باید در بازی های پیش رو پیروز شویم چراکه هنوز شانس داریم.

گولسیانی: پرسپولیس برای قهرانی شانس دارد، داوران به خارجی ها راحت اخطار می دهند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گئورگی گولسیانی بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان درباره شرایط خودش گفت: متأسفانه بازنده شدیم، اما این باخت بخاطر مسائل زیادی بود که داشتیم. سرما خورده بودم و بعد از 6 روز مریضی امروز بیرون آمدم. مرتضی پورعلی گنجی و سینا اسدبیگی هم مسائل مشابهی داشتند. با این حال این ها دلایل اصلی نمی گردد. می خواهیم این برد را به سپاهان تبریک بگویم آن ها لایق این برد بودند، ولی ما هم برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه سرخپوشان در ادامه لیگ بیست ودوم همچنان برای قهرمانی می جنگند، توضیح داد: نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد و ما در بازی های پیش رو باید تمام کوشش خود را به کار بگیریم. این مسابقات لیگ است، اما به این معنی نیست که شانسی برای قهرمانی نداریم. هنوز شانس داریم و باید بجنگیم.

مدافع گرجستانی درباره اخراج لئاندرو پریرا از زمین مسابقه و نحوه قضاوت داور گفت: من (در ایران) بازیکن خارجی هستم و به یاد می آورم در دومین بازی خودم، بدون هیچ دلیلی دو کارت زرد گرفتم. نمی توانم بگویم تصمیم اخراج درست بود یا نه، اما آنچه دیدگاه من در خصوص داوری در فوتبال ایران این است که آن ها خیلی راحت به بازیکنان خارجی اخظار می دهند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30041

به "گولسیانی: پرسپولیس برای قهرانی شانس دارد، داوران به خارجی ها راحت اخطار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گولسیانی: پرسپولیس برای قهرانی شانس دارد، داوران به خارجی ها راحت اخطار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید