2 هفته تا اعزام؛ هنوز اعتبار سفر تامین نشده است، حضور در مسابقات وزنه برداری جوانان دنیا همچنان در ابهام

به گزارش شیوا مارکت، درحالیکه تنها 2 هفته دیگر تا اعزام به فیجی فرصت هست، هنوز اعتبار اقتصادی برای اعزام تیم ملی جوانان وزنه برداری به فیجی تامین نشده است.

2 هفته تا اعزام؛ هنوز اعتبار سفر تامین نشده است، حضور در مسابقات وزنه برداری جوانان دنیا همچنان در ابهام

به گزارش خبرنگاران، رقابت های وزنه برداری جوانان دنیا طی روزهای 7 تا 18 خرداد ماه در فیجی برگزار خواهد شد. ایران در سه دوره گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داده است و به عنوان قهرمان آسیا و دنیا، مدعی اصلی قهرمانی در سال 2019 محسوب می گردد.

با این وجود هنوز بودجه لازم جهت اعزام تیم به فیجی تامین نشده و فدراسیون وزنه برداری در انتظار تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش است.

جوانان این روزها زیر نظر شاهو جوانمردی و آرش وطنخواه تمرینات شان را در سالن آزادی پیگیری می نماید و دبیر فدراسیون نیز بر تمرینات این تیم نظارت دارد.

این در حالی است که در سرانجام دوره 4 ساله ریاست علی مرادی، وزارتخانه علیرضا خسروی را به عنوان سرپرست جدید وزنه برداری انتخاب کرد و هنوز زمانی برای برگزاری انتخابات معین نشده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5858

به "2 هفته تا اعزام؛ هنوز اعتبار سفر تامین نشده است، حضور در مسابقات وزنه برداری جوانان دنیا همچنان در ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هفته تا اعزام؛ هنوز اعتبار سفر تامین نشده است، حضور در مسابقات وزنه برداری جوانان دنیا همچنان در ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید