آمادگی خیّران برای همکاری در بازآفرینی بافت تاریخی مشهد

به گزارش شیوا مارکت، رئیس کمیسیون حقوقی و امور قراردادهای شورای شهر مشهد گفت: بسیاری از خیّران برای همکاری در احیا و بازآفرینی بافت تاریخی مشهد اعلام آمادگی نموده اند.

آمادگی خیّران برای همکاری در بازآفرینی بافت تاریخی مشهد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محسن حسینی پویا روز سه شنبه 20 خرداد 1399 در بازدید از ظرفیت های بافت تاریخی و افتتاحیه دفاتر تسهیل گری محلات تاریخی جنت و سرشور و بهره برداری از خانه تاریخی نوریان اضافه کرد: اگر این موضوع به درستی برای خیّران تبیین و بسته های تشویقی مشخصی برای آن ها در نظر گرفته گردد، حتماً در این بخش ها با ما همکاری می نمایند.

رئیس کمیسیون حقوقی و امور قراردادهای شورای شهر مشهد اضافه کرد: بهتر است که دفاتر تسهیل گری برای استقبال بیشتر مردم و خیّران، بسته هایی را تعریف نمایند.

او توضیح داد: شهر مشهد با وجود قدمت و هویت غنی، باید نمادهای هویتی خود را حفظ کند، بر این اساس بسته های تشویقی برای بازسازی و بازسازی بناها و خانه های تاریخی واجد ارزش در نظر گرفته شده است.

حسینی پویا درباره خانه تاریخی نوریان در مشهد، گفت: این بنا به صورت مداخله تسهیلگری و مشارکت مالک آماده بازآفرینی شده و شهرداری هزینه چندانی در این خصوص پرداخت نکرده است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20785

به "آمادگی خیّران برای همکاری در بازآفرینی بافت تاریخی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی خیّران برای همکاری در بازآفرینی بافت تاریخی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید