استفاده حداکثری شهروندان از ماسک در شهر زیر زمینی

به گزارش شیوا مارکت، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برای اجرا شدن صد درصدی مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از همراهی هر ارگان و سازمانی برای فرهنگ سازی بیشتر اجرای این مصوبات استقبال می کنیم.

استفاده حداکثری شهروندان از ماسک در شهر زیر زمینی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه شهروندان و مسافران در شبکه متروی تهران و حومه به نکات ایمنی و بهداشتی توصیه شده برای سلامتی خود و دیگران توجه می نمایندافزود: شرکت بهره برداری متروی تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در رابطه با اجرای پروتکل های وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت خود اقدام نموده و تمامی برنامه های اجرایی را بر اساس ابلاغیه های اعلام شده انجام می دهد.

نوبخت با اعلام اینکه هواساز ایستگاه های خطوط مترو به منظور خنک کردن فضای ایستگاه ها فعال هستند توضیح داد: کولر تمامی قطار ها طی چند مرحله در طی روز کنترل می شوند تا با توجه به گرم شدن هوا، شهروندان و مسافران راحت تر از ماسک استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطار ها در خط سه از 7 دقیقه به 6 دقیقه و در خط دو از 3/5 دقیقه به 3 دقیقه کاهش یافت گفت: در بیش از صد روز گذشته اقدام های مختلفی در بخش های آموزشی و اطلاع رسانی از جمله فراوری خبر، کلیپ، چاپ بنر، پوستر و برچسب های هشدار دهنده در مورد پیشگیری از شیوع ویروس نیز در شهر زیر زمینی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ما درشرکت بهره برداری متروی تهران وحومه از ابتدای شیوع ویروس کرونا روزانه در چند نوبت اقدام به ضد عفونی و شستشوی ایستگاه ها و قطار های خطوط هفتگانه نموده ایم و این کار را در این روز ها با دقت بیشتری انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه متروی تهران با بکارگیری و استفاده از تمامی ظرفیت ناوگان در روز های تعطیل و غیر تعطیل به شهروندان و مسافران مترو در حال خدمات رسانی است توضیح داد، سعی نموده ایم تمامی شرایط را برای استفاده شهروندان از ماسک مهیا کنیم و با اختصاص فضای مناسب به فروشندگان ماسک در خطوط هفتگانه مترو و اطلاع رسانی به مسافران اقدام و در صورتی که بعضی از مسافران به هنگام ورود به ایستگاه فاقد ماسک باشند توسط پرسنل برای تهیه و استفاده از ماسک هدایت می شوند.

وی تاکید نمود: برای استفاده صد درصدی مسافران از ماسک باید فرهنگ آن را در بین شهروندان و مسافران نهادینه کنیم و در این راستا مسافرانی که از شبکه متروی تهران استفاده می نمایند در صورت مشاهده افرادی که از ماسک استفاده نمی نمایند، با ترغیب آن ها برای استفاده از ماسک در سلامتی خود و دیگران سهیم شوند.

وی اظهار داشت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی کوشش خود را می کنیم تا افراد را نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ترغیب کنیم.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20749

به "استفاده حداکثری شهروندان از ماسک در شهر زیر زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده حداکثری شهروندان از ماسک در شهر زیر زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید