بازگشت محدودیت های کرونا در شهر های قرمز گلستان ، برگزاری عزا و عروسی در اماکن عمومی و خصوصی جرم است

به گزارش شیوا مارکت، استاندار گلستان از بازگشت محدودیت های کرونایی در شهر های با شرایط قرمز در این استان اطلاع داد و گفت: برگزاری مراسم های عزا و عروسی در اماکن عمومی و خصوصی جرم است.

بازگشت محدودیت های کرونا در شهر های قرمز گلستان ، برگزاری عزا و عروسی در اماکن عمومی و خصوصی جرم است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، هادی حق شناس، استاندار گلستان در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در استان گلستان از بازگشت بخشی از محدودیت های کرونا اطلاع داد و اظهار کرد: محدودیت هایی که در اسفند داشتیم، مجددا در ستاد پیشگیری از کرونا مصوب شد، از جمله اینکه تفرجگاه ها شهر هایی که شرایط قرمز دارند، تعطیل خواهد شد.

حق شناس بیان نمود: برگزاری مراسم های عزا و عروسی در کل استان ممنوع است و اگر این مراسم ها در منازل شخصی برگزار گردد و از سوی کارشناسان شبکه بهداشت یا دهیاران گزارشی از آن ارائه گردد، از سوی دادستانی با مالک منزل برخورد خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه برگزاری مراسم های عزا و عروسی در اماکن عمومی و خصوصی جرم تلقی می گردد، گفت: در شهر های با شرایط زرد هم اماکن عمومی مانند رستوران ها یا هرجایی که قبلا اعلام شده بود می توانند فعالیت نمایند، اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نگردد، از سوی اداره کل تعزیرات به مدت دو هفته پلمپ می شوند.

وی در مورد کلاس های دانشگاهی نیز اظهار کرد: بعضی از کلاس هایی که ضرورت نداشت، به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

حق شناس تأکید کرد: محدودیت های قبلی را به مدت یک هفته بازگرداندیم و هفته آینده دوباره در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شرایط استان آنالیز می گردد. اگر شرایط بهتر شده باشد، محدودیت ها لغو می گردد و در غیراین صورت، ادامه پیدا می نماید.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21428

به "بازگشت محدودیت های کرونا در شهر های قرمز گلستان ، برگزاری عزا و عروسی در اماکن عمومی و خصوصی جرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت محدودیت های کرونا در شهر های قرمز گلستان ، برگزاری عزا و عروسی در اماکن عمومی و خصوصی جرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید