بازیکن 3 میلیاردی، 10 میلیارد شده! ، منع ورود خارجی ها یک دستور است نه قانون

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که از طرفداران فهیم و باشعور خوزستانی می خواهم اسیر هیجانات کاذب بازار جابجایی نشوند، گفت: در این آشفته بازار، بازیکن سه میلیاردی را 10 میلیارد تومان و بازیکن 500 میلیون تومانی را سه میلیارد تومان به باشگاه ها می فروشند.

بازیکن 3 میلیاردی، 10 میلیارد شده! ، منع ورود خارجی ها یک دستور است نه قانون

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگاران، درخصوص زمان ورود باشگاه به بازار جابجایی، اظهارکرد: متاسفانه در حال حاضر آشفته بازاری ایجاد شده است و بعضی طرفداران نیز ناخواسته و هیجانی درگیر مسایل نادرست درباره جذب بازیکنان می شوند. البته بعضی هوادارنماها نیز در فضای مجازی فعالیت هایی برای فروش یکسری بازیکنان به باشگاه ها دارند که من از طرفداران فهیم و باشعور خوزستانی می خواهم اسیر هیجانات کاذب این بازار نشوند و مطمئن باشند که هم آقای نکونام و هم باشگاه به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت اما با نرخ منطقی هستند.

بازیکن 3 میلیاردی، 10 میلیارد تومان شده است!

وی اضافه کرد: در این آشفته بازار، بازیکن سه میلیاردی را 10 میلیارد تومان و بازیکن 500 میلیون تومانی را سه میلیارد تومان به باشگاه ها می فروشند. این برای ما که سال ها است در این مارکت خرید می کنیم، شناخته شده است. بنابراین از طرفداران خونگرم مان می خواهم مثل همواره شکیبا باشند و مخصوصا اسیر یکسری اسامی نشوند. در فوتبال، اسامی بازی نمی نمایند و تیم است که فوتبال بازی می نماید. ضمن این که تفکر و استراتژی سرمربی و کادرفنی و هماهنگی هایی که بین ساختارهای مدیریتی باشگاه است در فرایند خوب یک تیم تاثیرگذار هستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید نمود: باشگاه فولاد وارد این بازار هیجانی نمی گردد و ان شاءالله از روز شنبه هفته آینده وارد بازار جابجایی خواهد شد.

وی مطرح کرد: آقای نکونام و باشگاه، فوق العاده در جذب بازیکن با هم هماهنگ خواهند بود و به محض این که وارد بازار جابجایی شویم و جلسه نهایی مان برای آنالیز لیست انجام گردد، کوشش می کنیم نیازهای تیم را باتوجه به نقطه نظرات سرمربی تامین کنیم.

فعلا نه لیست ورودی و نه لیست خروجی داریم

آذری در واکنش به نام بردن بعضی بازیکنان تیم که در لیست خروجی نکونام قرار گرفته اند، گفت: قاعدتا در هر فصل یکسری بازیکن خروجی و ورودی وجود دارد اما باشگاه فولاد هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته است. من اعلام لیست خروجی تیم را تکذیب می کنم. اگر هم باشگاه بخواهد کار رسمی در این زمینه انجام دهد، به وسیله سایت باشگاه اعلام می کنیم. به هر حال بازیکنانی که موردنظر آقای نکونام نباشند، طبق آیین نامه در لیست فروش قرار می گیرند. اما تاکید می کنم در حال حاضر نه لیست ورودی و نه لیست خروجی داریم.

در جابجایی حرف اول و آخر را سرمربی می زند

وی اضافه کرد: طرفداران نباید یک نکته را فراموش نمایند و آن هم این است که در جابجایی حرف اول و آخر را سرمربی تیم می زند و باتوجه به این که یک سال با تیمش کار نموده است، نیازهای تیمش را می داند و براساس آن نیز بازیکن انتخاب می نماید و باشگاه هم تمام سعی خود را خواهد نمود تا بیشتر توانایی اش را برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی به کار بگیرد.

پاتوسی را نگه می داریم، اگر...

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره دائمی کردن قرارداد آیاندا پاتوسی هم گفت: اگر او شرایط ما را قبول کند و باشگاه او نیز با آمار و ارقام ما کنار بیاید، به دنبال دائمی کردن قرارداد این بازیکن هستیم. باتوجه به مصوبه جدید نیز پاتوسی به جز فولاد نمی تواند برای هیچ باشگاهی در ایران بازی کند. این موضوع شامل حال شیمبا و کولیبالی هم می گردد. به هر حال برای توافق بین دو طرف، علاوه بر این که باید به قوانین احترام بگذارند باید رضایت قلبی دو طرف هم باشد. قبل از بازگشت پاتوسی به کشورش یک جلسه تقریبا یک ساعت و نیمه با او داشتیم و خواسته های مان را به او گفتیم. پاتوسی بازیکن عظیمی است اما دیدید ما همین بازیکن عظیم را راحت بیرون گذاشتیم، ضمن این که جریمه قابل توجهی شد و مردم خوزستان فکر ننمایند که پاتوسی تمام مبلغ قرارداد خود را گرفت. ما اصول و روش مان را زیر پا نمی گذاریم و او جریمه سنگین شد و خودش هم اذعان داشت که نتوانست به خوبی تمرین کند و به فرم بدنی مناسب برسد. در هر صورت اگر، هم خود پاتوسی و هم باشگاهش قوانین ما را بپذیرند و یک معامله منصفانه ای انجام گردد، پاتوسی را نگه می داریم.

عدم ورود خارجی ها به فوتبال ایران یک دستور است، نه قانون

وی درباره مصوبه عدم جذب بازیکنان و مربیان خارجی نیز مطرح کرد: این که قانون نیست و یک دستور است که به آقایان در سازمان لیگ داده شد و بدون این که آنالیز نمایند، دستور را تصویب کردند. یکسری می خواستند فضایی که بر فوتبال کشور حاکم شده و متاثر از عملکرد بد مدیران باشگاه های پرسپولیس و استقلال و متعاقب آن نیز آقای ویلموتس بود را درست نمایند ولی بدون آنالیز و این که ببینند بعد از تصمیمی که می گیرند چه اتفاقی خواهد افتاد، یک دستور را اجرا کردند که آیین نامه و قانون نیست. البته این دستور می تواند یکسری مزایا داشته باشد ولی معایب آن در این برهه زمان به مراتب بیشتر از مزایای آن است.

آذری ادامه داد: اولین اتفاق بد دستور این عزیزان نیز آشفته بازاری است که اکنون درست شده و یک بازیکن معمولی به خودش اجازه می دهد که قیمتش را بالا ببرد. البته هنر مدیران باشگاه ها این است که اسیر هیجان کاذب این بازار نشوند و مطمئن هستم که طرفداران فولاد هم به این نتیجه رسیده اند، افرادی که در باشگاه مشغول به فعالیت هستند به فکر آبروی خودشان هستند و کوشش شان جذب بازیکنانی است که بتوانند به فولاد خدمت نمایند.

پری ها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22942

به "بازیکن 3 میلیاردی، 10 میلیارد شده! ، منع ورود خارجی ها یک دستور است نه قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن 3 میلیاردی، 10 میلیارد شده! ، منع ورود خارجی ها یک دستور است نه قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید