برگزاری اولین جلسه کارگروه بیمه هنرمندان صنایع دستی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش شیوا مارکت، معاون صنایع دستی کشور از برگزاری اولین جلسه کارگروه بیمه قالی بافان و شاغلان حوزه صنایع دستی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اطلاع داد.

برگزاری اولین جلسه کارگروه بیمه هنرمندان صنایع دستی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

پویا محمودیان امروز شنبه 7 تیر 98 در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به پیگیری های این وزارتخانه برای بیمه هنرمندان و شاغلان حوزه صنایع دستی، توضیح داد: در نشست جمعی از فعالان صنایع دستی با همراهی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با معاون اول رئیسجمهوری که 19 خرداد سال جاری برگزار گردید، یکی از موضوعات مهمی که در آن جلسه مورد تأکید نهاده شد، پیگیری موضوع بیمه هنرمندان صنایع دستی بود.

او اضافه نمود: در همین رابطه مقر شد، کارگروهی به منظور پیگیری و مشخص تکلیف بیمه هنرمندان و شاغلان حوزه صنایع دستی تشکیل گردد که با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه اولین جلسه این کارگروه هفته گذشته برگزار گردید.

معاون صنایع دستی کشور گفت: در اولین جلسه این کارگروه که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاون توسعه روستایی ریاستجمهوری، مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، نمایندگان سازمان برنامه وبودجه و این معاونت حضور داشتند، موضوع بیمه قالی بافان و هنرمندان و شاغلان حوزه صنایع دستی پیگیری و آنالیز شد.

او ادامه داد: اولین جلسه این کارگروه با هدف مشخص تکلیف سهم شاغلان صنایع دستی کد شناسه دار و تأمین اعتبار لازم، استفاده بیشتر از ظرفیت های بیمه ای صندوق بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری و برطرف مسائل و موانع موجود تشکیل شد، جلسات آینده کارگروه نیز برای حصول نتیجه با اولویت در دست اقدام خواهد بود.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21084

به "برگزاری اولین جلسه کارگروه بیمه هنرمندان صنایع دستی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جلسه کارگروه بیمه هنرمندان صنایع دستی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید