بندر اسکندرون ترکیه آماده کمک به بیروت

به گزارش شیوا مارکت، بندر بین المللی اسکندرون ترکیه با ظرفیت و امکانات کامل آماده کمک به بندر بیروت است.

بندر اسکندرون ترکیه آماده کمک به بیروت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گوندوز آریسوی مدیر کل اسکله لیماک پورت در بندر بین المللی اسکندرون ترکیه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت: بندر اسکندرون با ظرفیت و امکانات کامل آماده است تا به عنوان یک بندر جایگزین و تا بازسازی کامل بندر بیروت به لبنان کمک رسانی و حمایت کند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه با تمام امکانات آماده کمک هستند افزود: این بندر دارای ظرفیت 1 میلیون کانتینر، 4 میلیون تن محموله، 15 هزار متر مربع فضا برای ذخیره سازی با ظرفیت 200 هزار وسیله نقلیه و همچنین مساحت یک میلیون متر مربع برای بارهای اضافی است.

آریسوی گفت: عملیات ترانزیت در این بندر به سرعت انجام و محموله ها آماده حمل می شود. 14 خط کانتینر با 11 سرویس در هفته در حال فعالیت هستند. این بندر با 552 متر اسکه قابلیت پهلوگیری کشتی هایی به طول 400 متر را داراست.

وی با بیان اینکه اسکندرون حدود 400 کیلومتر با بیروت فاصله دارد گفت: رسیدن به بیروت در 6 ساعت امکان پذیر است. از این طریق واردات و صادرات لبنان می تواند بدون هیچ مشکل و وقفه ای ادامه یابد.

فواد اوکتای، معاون رئیس جمهور ترکیه در جریان بازدید از محل وقوع انفجار در بندر بیروت اعلام کرده بود تا بازسازی کامل بندر بیروت در کنار آن ها خواهیم بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22263

به "بندر اسکندرون ترکیه آماده کمک به بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندر اسکندرون ترکیه آماده کمک به بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید