پای اف بی آی هم به تحقیقات بیروت باز شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دیوید هِیل معاون سیاسی وزارت خارجه آمریکا، از ورود اف بی آی (پلیس فدرال) به تحقیقات درباره انفجار هفته گذشته بیروت اطلاع داد و ادعا کرد هدف از این اقدام اطمینان از بابت عدم تکرار حادثه مشابه است!

پای اف بی آی هم به تحقیقات بیروت باز شد

همچنین، این دیپلمات آمریکایی در بازدید از بندر حادثه دیده بیروت، مدعی شد که لبنان نیازمند اصلاحات اقتصادی-مالی است و باید به حکومت ناکارآمد و وعده های توخالی پایان دهد.

آنگونه که هِیل مدعی است، قرار است مامورین اف بی آی، همراه با بازرسین بین المللی، از مردم سوالاتی مبنی بر اینکه چه شرایطی به وقوع این انفجار منتهی شده، بپرسند.

قرار است فرانسه هم تصاویر ماهواره ای مربوط به حادثه را رصد کند و نیروی دریایی انگلیس هم یک رزم نام به بیروت اعزام نموده تا به زعم خود به تحقیقات یاری کند.

این در حالی است که فرانسوی ها از شروع بحران، با ادعای یاری به مردم، سعی کردند نقش قدیمی خود یعنی استعمارگران سابق لبنان را به بهترین شکل احیاء نمایند.

پیشتر، یک روزنامه نگار فرانسوی به نقل از یک منبع که در نشست های رئیس جمهور فرانسه حضور داشت، گفته بود که امانوئل ماکرون در سفری که به بیروت داشت؛ بعضی مقامات لبنانی را به تحریم تهدید نموده است.

مجله زیبایی زندگی: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23513

به "پای اف بی آی هم به تحقیقات بیروت باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای اف بی آی هم به تحقیقات بیروت باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید