بیرانوند سرمربی تیم ملی را انتخاب کرد ، واکنش کنایه آمیز گلر پرسپولیس به گزینه های ایرانی فدراسیون

به گزارش شیوا مارکت، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس طرح بعضی اسامی برای حضور روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را یک شو دانست.

بیرانوند سرمربی تیم ملی را انتخاب کرد ، واکنش کنایه آمیز گلر پرسپولیس به گزینه های ایرانی فدراسیون

علیرضا بیرانوند پس از فزونی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: به هر حال در دقیقه اول پنالتی شد، اما خدا را شکر پنالتی گل نشد. بعد از آن بازی را در دست گرفتیم. به این برد خیلی احتیاج داشتیم و خدا را شکر که بردیم. پس از برد مقابل سپاهان نتیجه این مسابقه خیلی مهم بود و ان شاءالله خودمان را برای بازی با تراکتور آماده می کنیم.

وی در خصوص اشتباهاتی که مدافعان در پاس به عقب دادن مرتکب می شوند و این موضوع در چند بازی اخیر پرسپولیس دیده شده است، گفت: سال های قبل این اتفاق در لیگ نمی افتاد، اما تمام تیم های اروپایی در جریان بازی با دروازه بان شان هم بازی می نمایند (پاس دادن به دروازه بان). این اتفاق را من در فوتبال ایران آغاز کردم و الان می بینم دروازه بانان دیگر هم انجام می دهند. به آنها تبریک می گویم و باید همین طور جلو بروند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که دروازه بانان ایرانی هم با توپ بازی نمایند. در اروپا هم این اتفاق می افتد. تا الان هم دیدید که بازیکن و دروازه بان ممکن است پاس اشتباه بدهند. خدا را شکر این موضوع خیلی به روند بازی پرسپولیس هم یاری می نماید.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره نام هایی که به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح می شوند، توضیح داد: تمام مربیان ایران بزرگ هستند. تعجب کردم چرا گل محمدی جزو این فهرست نبود. البته طبیعی بود و من این را می دانستم، اما به نظرم اتفاق خوبی نبود. شما وقتی از مربی برنامه می خواهید، یعنی هیچ برنامه ای برای مربی ایرانی ندارید! با تمام احترامی که برای تاج قائلم اما به نظرم همه این کارها شو بود! باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب گردد. الان تنها تیمی که سرمربی ندارد ما هستیم. ما بیست وهفتم اسفند هم اردو داریم.

بیرانوند راجع به اینکه به نظرش از بین کسانی که به جای مانده اند چه کسی می تواند سرمربی تیم ملی گردد، گفت: الان فقط نکونام مانده است. او یک کاپیتان قوی بود و رکورددار بازی ملی در فوتبال ایران است. به نظرم او انتخاب خوبی است در بین کسانی که به جای مانده اند. باید تاج امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی را انتخاب کند تا در این دو هفته بازیکنان را بتوانند دعوت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30036

به "بیرانوند سرمربی تیم ملی را انتخاب کرد ، واکنش کنایه آمیز گلر پرسپولیس به گزینه های ایرانی فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند سرمربی تیم ملی را انتخاب کرد ، واکنش کنایه آمیز گلر پرسپولیس به گزینه های ایرانی فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید