تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی فراوری مواد شوینده در کاشان

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/اصفهان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی فراوری مواد شوینده در این شهر اطلاع داد.

تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی فراوری مواد شوینده در کاشان

محسن تقی زاده اظهار کرد: یک کارگاه زیرزمینی فراوری محصولات شوینده با نام بهرسان که بدون مجوز اقدام به فراوری فرآورده های شوینده نموده بود، با اخذ حکم دادستانی پلمب شد.

وی گفت: یک واحد فراوری کننده ضد عفونی کننده که مواد تقلبی در حوزه استان قم فراوری می کرد، شناسایی و به اطلاع حوزه مربوط رسانده شد که این واحد پس از آنالیز های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی قم تعطیل شد.

به گزارش خبرنگاران، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تقی زاده، توضیح داد: با توجه به شرایط فعلی کشور و روزهای تعطیل نوروزی، بازرسی از داروخانه ها، فروشگاه های کالای پزشکی و کارخانه های فراوری کننده کالاهای سلامت محور شدت خواهد یافت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و دریافت گزارش های مردمی در مورد کمبود ماسک و چند قلم کالای بهداشتی در داروخانه های تحت پوشش، در هفته های اخیر، طی چند مرحله گشت مشترک بازرسی از داروخانه ها و فروشگاه های کالای پزشکی شهرستان کاشان انجام شد.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17465

به "تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی فراوری مواد شوینده در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی یک کارگاه غیر قانونی فراوری مواد شوینده در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید