حاشیه های یک افتتاح آنلاین، تصاویر عجیب در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور، هدیه تازه وزارت ارتباطات به کاربران

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، این مراسم امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و البته حسن روحانی، رییس جمهوری که سر وقت روبروی دوربین نشسته بود، 45 دقیقه تمام معطل ماند تا دوربین و صدا تست گردد و خبرنگاران برای حضور در اتاق ابری کنفرانس آماده شوند.

حاشیه های یک افتتاح آنلاین، تصاویر عجیب در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور، هدیه تازه وزارت ارتباطات به کاربران

آخرش هم نشد که نشد … چند بار صدا و تصویر روحانی قطع شد یا صدا بود، تصویر نبود و برعکس. از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات هم فقط چند نمودار روی قاب دوربین آمد و چند جمله از هم گسیخته و پراکنده.

تصاویر عجیب وسط ویدئو کنفرانس رییس جمهوری

در این میان تصاویر عجیب و غریبی در اتاق آنلاین کنفرانس نمایش داده شد. مثلا خبرنگارانی که در خانه شان به پشت دوربین اشاره می کردند که جلوی دوربین هستند و کسی صدایش در نیاید! حاصل این ناهماهنگی ها این بود کخ وسط سخنرانی آنلاین رییس جمهوری صدای گریه و غرغر یک کودک خردسال از پشت صحنه شنیده می شد!

تصویر عجیب دیگر، تصویری بود که گویا از زمین موکت شده اتاق کنفرانس نهاد ریاست جمهوری گرفته شده بود. گویا یکی از دوربین ها روی زمین افتاده باشد و صحنه ای ثابت از زمین و پایه های جایگاه دقایق طولانی در قاب کنفرانس آنلاین باشد.

جهرمی: به بلوغ اقتصاد دیجیتال رسیدیم!

تصورش را کنید در این شرایط صدای محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات شنیده می گردد که می گوید: سهم اقتصاد ایران از اقتصاد دیجیتال 4 درصد است. این در حالی است که میانگین سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد دنیا 4.5 درصد است و ما می توانیم بگوییم که به بلوغ اقتصاد دیجیتال و میانگین دنیای رسیده ایم!

در شرایطی که پخش تصاویر و صداهای عجیب و قطع مکرر سخنرانی آنلاین آذری جهرمی و روحانی ادامه دارد ناگهان صدای حسن روحانی، رییس جمهوری پخش می گردد که می گوید در ایران به وسیله پایش فضایی داده ها، کشاورزی دیجیتال راه افتاده است و حتی چوپانان به صورت آنلاین دام خود را کنترل می نمایند و خبر دار می شوند که دام شان در کدام نقطه به چرا برده شده است و …

هدیه وزارتخانه برای کاربران ایرانی

به گزارش خبرنگاران، در انتها مراسم هم امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات که توانسته است در سازمان خود با حداقل اشکال روی قاب دوربین ویدئو کنفرانس حاضر گردد، با عدد و رقم به روحانی گزارش می دهد که از سال 92 تا به امروز تعداد اپلیکیشن ها یا همان برنامه های موبایلی در ایران از 500 مورد به 345 هزار مورد رسیده است که در واقع رشد 700 برابری داشته است.

او می گوید که در حال حاضر درآمد تلویزیون های اینترنتی از کل سینماهای سنتی ایران بیشتر شده و علاقه مردم به تماشای آنلاین ویدئو به حدی است که ایرانی ها به صورت ماهانه 7 میلیارد دقیقه محصولات فرهنگی استفاده می نمایند.

ناظمی می گوید از امروز به بعد مردم می توانند تا یک ماه و به وسیله اینترنت ثابت به صورت رایگان تمام تلویزیون های اینترنتی را تماشا نمایند و در واقع این هدیه وزارت ارتباطات به مردم است.

روحانی: با سختگیری در فضای مجازی مخالفیم

رییس جمهوری البته با لحن شوخی آمیزی گلایه می نماید که باید اینترنت موبایل هم برای تماشای تلویزیون های آنلاین رایگان بود و بعد کمی درباره اهمیت اقتصاد دیجیتال و فضای مجازی می گوید و تاکید می نماید که با این همه درآمد و مشاغلی که به سرعت می توان در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کرد، دیگر حرف زدن از نکات منفی و نگرانی های این فضا آنقدر توجیه ندارد که کاربران ایرانی دایم با فیلترها و سختگیری های مختلف روبرو شوند.

قطع شدن مکرر و آزار دهنده ویدئو کنفرانس آنلاین افتتاح پروژه های اقتصاد دیجیتال تا بیست دقیقه انتها مراسم طول می کشد و بسیاری از خبرنگاران از اتاق کنفرانس انلاین خارج شده اند تا رویداد را به وسیله دوربین شبکه خبر و صدا وسیما دنبال نمایند که در صحنه مستقر شده بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20364

به "حاشیه های یک افتتاح آنلاین، تصاویر عجیب در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور، هدیه تازه وزارت ارتباطات به کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های یک افتتاح آنلاین، تصاویر عجیب در ویدئو کنفرانس رئیس جمهور، هدیه تازه وزارت ارتباطات به کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید