حزب سوسیال دموکرات آلمان با تبلیغات ضدترامپ قدم به عرصه مبارزات انتخاباتی اروپا می گذارد

به گزارش شیوا مارکت، حزب سوسیال دموکرات آلمان مبارزات انتخاباتی خود برای انتخابات پارلمانی ماه می در اتحادیه اروپا را با تبلیغات ضد ترامپ شروع می نماید.

حزب سوسیال دموکرات آلمان با تبلیغات ضدترامپ قدم به عرصه مبارزات انتخاباتی اروپا می گذارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه بیلد آلمان، حزب سوسیال دموکرات آلمان با پلاکاردهایی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وارد مبارزات انتخاباتی مجلس اروپا که در 26 ماه می برگزار می گردد شد.

لارس کلینگبایل، دبیر کل حزب سوسیال دموکرات آلمان در پیامی توئیتری توضیح داد که دونالد ترامپ علیه آن چیزی است که ما می خواهیم و اروپا پاسخ آن است.

وی همچنین این مسئله را آشکار کرد که مسئله انزواطلبی و اعمال محدودیت بار دیگر در دستور کار قرار می گیرد و ما به عنوان حزب سوسیال دموکرات خواستار چیز دیگری هستیم. ما خواستار یک اروپای صلح و منسجم هستیم. ما اروپایی را می خواهیم که از آب و هوا حمایت می نماید. مردم را با هم متحد می نماید و جامعه را منسجم نگه می دارد. دونالد ترامپ کاملا در مقابل آن چیزی هایی که ما می خواهیم واقع شده است و ما با این پلاکارد این مسئله را آشکار می کنیم.

حزب سوسیال دموکرات می خواهد با توجه به تنش های روزافزون اروپایی و بین المللی در مبارزات انتخاباتی اروپا، بر انسجام و اتحاد بیشتر در این اتحادیه تاکید کند.

آندرس ناهلس رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان در این باره گفت که در کنفرانس امنیتی مونیخ ما توانستیم دوباره ببینیم که جهان دچار از هم گسیختگی شده و منافع بسیاری کشورها متناقض با هم است. این مسئله من را نگران می نماید.

وی همچنین هشدار داد که انسجام در اتحادیه اروپا هم در هم می شکند. به همین دلیل ما برنامه های انتخاباتی حزب سوسیال دموکرات را در راستای حمایت از انسجام بیشتر جهت دهی می کنیم.

این مقام حزب سوسیال دموکرات آلمان همچنین تاکید نمود که حزبش می خواهد اروپا را قدرتمند کند و این بدین مفهوم است که ما باید صلح ایجاد کنیم و در فهم و درک ملت ایفای نقش کنیم و حامی عدالت و دموکراسی در اروپا و سطح جهان باشیم.

هیات مدیره حزب سوسیال دموکرات آلمان می خواهد در این دوشنبه برنامه های انتخاباتی خود برای انتخابات مجلسی اروپا در 26 ماه می را تصمیم گیری کند و بر مالیات های عادلانه تر و آماده سازی بهتر اتحادیه اروپا برای مقابله با بحران ها تمرکز کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3598

به "حزب سوسیال دموکرات آلمان با تبلیغات ضدترامپ قدم به عرصه مبارزات انتخاباتی اروپا می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب سوسیال دموکرات آلمان با تبلیغات ضدترامپ قدم به عرصه مبارزات انتخاباتی اروپا می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید