حمایت از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش

به گزارش شیوا مارکت، مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش حمایت می نماید.

حمایت از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم ، مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش حمایت می نماید.

به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و حمایت از بنیان گذاران استارتاپ ها (کسب وکارهای نوپا) در صنعت ورزش، توسعه اکوسیستم فناوری های ورزشی در کشور (نرمافزاری و سخت افزاری)، شناسایی، جذب و حمایت از نخبگان استارتاپی صنعت ورزش ایران و کوشش برای یاری به برطرف نیازهای صنعت ورزش کشور مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری مشترک وب سایت ورزش 3 از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش حمایت می نماید.

براساس این گزارش، استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان و هسته ای فناور که در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری صنعت ورزش فعال می باشند و ایده های کسب کاری، تیم فنی متخصص، بازار هدف تعیین و مدل کسب وکار (business plan) واقعی و توجیه پذیری دارند، می توانند از این حمایت ها و خدمات بهره مند شوند.

ارائه فضای کار اشتراکی رایگان، آموزش های تخصصی کسب وکار، تسهیلات مالی، خدمات و امکانات آزمایشگاهی، یاری به بازاریابی و تبلیغات، مشاوره تخصصی و مربی گری توسط صاحبان کسب وکار، استفاده از امکانات شبکه همکار و تیم سازی ازجمله این خدمات و حمایت ها می باشد.

از محورهای پذیرش برای حمایت از استارتاپ های ورزشی می توان به مهندسی و فناوری های ورزشی، نرم افزارها و اپلیکیشن های ورزشی، بازی های ورزشی (بر بستر موبایل و کنسول)، پوشاک و تجهیزات اختصاصی ورزشکاران رشته های مختلف، ابزارها و تجهیزات تمرینی و یاری تمرینی ورزشی، تجهیزات آزمایشگاهی حوزه علوم ورزشی و مهندسی ورزش، تجهیزات ارزیابی و رشد مهارت های حرکتی ورزشی، شبیه سازهای ورزشی، تجهیزات توان بخشی ورزشی اشاره نمود.

نخبگان استارتاپی صنعت ورزش ایران برای پذیرش می بایست از داشتن ایده خلاقانه در حوزه فناوری های ورزشی با رویکرد مالی، داشتن تیم کاری متخصص مرتبط با ایده، داشتن برنامه کسب وکار (BP) بر اساس مطالعه دقیق بازار هدف، داشتن نمونه اولیه حداقلی از محصول، فرایند آنالیز و پذیرش برخوردار باشند.

پس از آنالیز و در صورت تایید اولیه طرح، مجری دعوت به مصاحبه حضوری خواهد شد و در صورت تایید شورای تخصصی، نوع حمایت ها و خدمات قابل ارائه اعلام خواهد شد. در صورت موافقت قرارداد رسمی بین طرفین منعقد می گردد.

همچنین از شروط اصلی پذیرش داشتن تیم کاری متخصص و باتجربه در حوزه محصول پیشنهادی می باشد.

علاقه مندان برای برخورداری از این خدمات ضروری است فرم مربوطه را تکمیل و به نشانی [email protected] ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88904187 و 88893345 تماس حاصل نمایند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7171

به "حمایت از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از توسعه استارتاپ های صنعت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید