خبرنگاران توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش های دینی است

به گزارش شیوا مارکت، اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: توهین و اهانت به هر فردی و مسئولی از جامعه مغایر با ارزش های دینی و اعتقادی بوده و چنین رفتارهایی باید کنترل گردد.

خبرنگاران توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش های دینی است

به گزارش خبرنگاران، عباس رضایی روز شنبه در سفر به تیران و کرون و بازدید و افتتاح پروژه های کشاورزی، روستایی و بهداشت و درمان و مسکن این شهرستان افزود: برغم تحریم ها و شرایط سخت ناشی از کرونا توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف اجرا شده است اما در خارج دشمنان تخریب می نمایند و بعضی در داخل بر اساس سلیقه سیاسی این اقدام را همراه با توهین و اهانت انجام می دهند.

وی ادامه داد: بین نقد و توهین فاصله وجود دارد و اهانت مغایر با ارزش های دینی و اعتقادی بوده و روحانیون از گذشته تا به امروز مردم را به رعایت حق و حقوق دیگران و دوری از اخلاق زشت مثل اهانت توصیه نموده اند اما بعضی نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه 200 کارخانه تعطیل این استان فعال شده اند، تصریح کرد: باوجود تحریم و شرایط کرونا علاوه بر فعال سازی مراکز تعطیل، واحدهای فراوریی جدیدی مثل گلخانه ها راه اندازی شده که همه مصداق جهش فراوری و اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه دغدغه همه مسوولان نظام خدمت به مردم و برطرف چالش های جامعه است، اظهارداشت: با وجود شرایط سخت مالی مردم صبر کردند و مسوولان در هر رده ای برای حل این نگرانی و سختی ها کوشش می نمایند.

به گفته وی تمام نهادهای اداری برطرف مسائل جامعه را در حوزه های مختلف پیگیر هستند اما این پاسخگویی باید در چهارچوب قوانین و مقررات باشد.

وی در بخشی از سخنان خود به توسعه گلخانه ها و بخش های فراوریی و گردشگری تیران و کرون اشاره و افزود: این شهرستان در چند سال اخیر فرایند رو به توسعه ای داشته و آینده خوبی را خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در این سفر گفت: اجزای قانون برطرف تداخلات اراضی کشاورزی و صدور سندهای مالکیتی اقدام اساسی دولت برای کاهش مناقشات و پفراینده های قضایی شده است.

مهراد مرادمند افزود: با این اقدام حق و حقوق مردم ضایع نمی گردد و تخلفات اراضی و کلاهبرداری کاهش می یابد و سند کامل به مالکین زمین ها داده می گردد.

وی ادامه داد: با این کار اختلافات مردم و نهادهای دولتی به دادگاه ها نمی رود و اثرات این اقدام در جامعه به جای خواهد ماند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان افزود: تسریع این اقدام ضرورت دارد و باید نیرو و امکانات خاصی برای این کار پیش بینی گردد تا با سرعت بیشتری کار پیش برود.

وی افزود: ابن اقدام به صورت مشترک بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد اصفهان در حال اجراست و اولین سند در تیران و کرون آماده شد که به مالک آن داده می گردد.

افتتاح همزمان گلخانه رز صورتی و 96 گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت 500 نفر اشتغال،افتتاح پارک روستای افجان، افتتاح خانه بهداشت روستای تنداران و 36 واحد مسکونی محرومین در سفر استاندار و مدیران کل استانی به تیران و کرون انجام شد.

خانه بهداشت تندران توسط خیر اهل این روستا با هزینه بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث شده است.

استاندار اصفهان در خاتمه سفر با سفر به روستای عزیزآباد یک واحد پرورش شترمرغ ققنوس با ظرفیت 1200 شتر مرغ مولد و پرواری با سرمایه گذاری 90 میلیارد ریال و اشتغال 17 نفر را افتتاح کرد.

به دلیل تراکم فعالیت های دهه فجر، امکان حضور مسوولان استانی در تیران و کرون برای افتتاح 139 پروژه عمرانی فراهم نشد که امروز با حضور استاندار اصفهان و معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل برگزار گردید.

استان اصفهان 24 شهرستان دارد.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28367

به "خبرنگاران توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش های دینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش های دینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید