خبرنگاران خسروی وفا: تمرینات آنلاین تنها باعث کاهش افت ورزشکاران می گردد

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمرینات آنلاین به این منظور است که ورزشکاران ما افت زیادی نداشته باشند.

خبرنگاران خسروی وفا: تمرینات آنلاین تنها باعث کاهش افت ورزشکاران می گردد

محمود خسروی وفا در آیین نخستین سالروز موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران گفت: ما 2 ورزشکار ویژه داریم که در گذشته نشان داده اند که ظرفیت بالایی دارند. به فدراسیون های مربوطه اجازه داده شده است که در صورتی که تشخیص دهند مربیان این افراد جوابگوی نیازهای فنی آنها نیستند، از مربی خارجی استفاده گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: ایران برای انجام تمرینات خانگی شرایط خوبی داشته است. اما مشخصا، این تمرینات برای آمادگی کامل ورزشکاران کافی نیست. از طرفی عقب افتادن مسابقات پارالمپیک فرصت خوبی بود که نقاط ضعف خود را رفع کنیم و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسیم.

رییس کمیته پارالمپیک در انتها گفت: در رشته های تیمی به طور آنلاین مربیان تمرینات را زیر نظر دارند اما در رشته های انفرادی کار خاصی نمی توان انجام داد. آنچه مسلم است این است که فقط نمی خواهیم ورزشکاران مان افت زیادی داشته باشند. در حال حاضر نیز منتظر ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش هستیم تا اجازه تمرینات صادر گردد؛ آن هم برای رشته های انفرادی. چون رشته های تیمی همچون بسکتبال و والیبال شرایط خاصی دارند که اگر تمریناتشان برگزار گردد، مسائل دیگری به وجود می آید.

مجله واحدی: مجله واحدی: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20397

به "خبرنگاران خسروی وفا: تمرینات آنلاین تنها باعث کاهش افت ورزشکاران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خسروی وفا: تمرینات آنلاین تنها باعث کاهش افت ورزشکاران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید