خواجوند: فیفا نامه پرسپولیس را جواب داد و شماره حساب نیلسون را خواست

به گزارش شیوا مارکت، مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مطالب مطرح شده درباره پرونده دروازه بان پیشین پرسپولیس صحت ندارد و به وسیله فیفا در حال اقدام هستیم.

خواجوند: فیفا نامه پرسپولیس را جواب داد و شماره حساب نیلسون را خواست

به گزارش خبرنگاران، مهدی خواجوند در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره ادعاهای مطرح شده در پرونده نیلسون کوره آ گفت: قبل از این هم در جریان پرونده های دیگر، شاهد ارائه اطلاعات نادرست بودیم که متاسفانه موجب نگرانی طرفداران شد. همان طور که پیش از این چندین بار اعلام نموده ایم، پرونده های حقوقی پرسپولیس کاملا تحت نظارت و رسیدگی قرار دارند و مدیریت می شوند. دلیلی برای نگرانی هایی از این قبیل که باشگاه بخواهد از این ناحیه با جرایم انضباطی همچون کسر امتیاز روبرو گردد، نیست.

وی ادامه داد: در خصوص پرونده نیلسون هنوز این زمان و امکان برای باشگاه وجود دارد که موضوع را به C.A.S ببریم. این گزینه روی میز وجود دارد، ولی تصمیم باشگاه با توجه به سابقه خوب این بازیکن و وجود شرایط پرداخت، این است که نسبت به پرداخت مطالبه او اقدام کنیم. سیاست باشگاه همیشه بر این است که با فراهم بودن امکان مذاکره و مصالحه نسبت به آن اقدام کند.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در ارتباط با پرونده نیلسون، با توجه به این که تصمیم باشگاه بر پرداخت بود، پس از دریافت حکم، نامه ای برای فیفا ارسال شد تا مطالبه او از ناحیه درآمدهای باشگاه که در اختیار آن نهاد است پرداخت گردد. فیفا هم به نامه ما پاسخ داد که دیروز به دست ما رسید و خواستار آن شدند که شماره حساب مندرج در قرارداد را به آن ها اعلام کنیم.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21355

به "خواجوند: فیفا نامه پرسپولیس را جواب داد و شماره حساب نیلسون را خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجوند: فیفا نامه پرسپولیس را جواب داد و شماره حساب نیلسون را خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید