خودکشی در خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش شیوا مارکت، اتفاقات جنجالی و ناخوشایندی طی 2 هفته اخیر برای دانشجویان مستقر در دانشگاه شهید چمران اهواز اتفاق افتاده است.

خودکشی در خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ابتدای آذر ماه سال جاری یکی از دانشجویان ورودی 98 در حمام های خوابگاه علم الهدی اقدام به خودکشی کرد که خوشبختانه پس از آگاه شدن ساکنان در بلوک و تماس آنان با اورژانس، دانشجوی مذکور به بیمارستان منتقل و مداوا شد.

اتفاق دوم در تاریخ 8 آذرماه برای یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر رخ داد، که به گفته علیرضا قدردان، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از دانشجویان پسر اندیمشکی این دانشگاه، پس از خروج از خوابگاه باز نمی گردد و در نتیجه هم اتاقی ها خانواده او را در جریان می گذارند.

قدردان گفت که علت مرگ این دانشجو تعیین نشده است و از شروع آنالیز مراجع ذیصلاح و پزشکی قانونی در این زمینه اطلاع داد.

اتفاق سوم، نیمه شب گذشته، در تاریخ 12 آذرماه رخ داد که یک دانشجو متالوژی خود را از درختان پشت خوابگاه آویزان نموده بود.

یکی از دانشجویان خوابگاهی، مشاهدات خود را این گونه بیان نمود: ساعت 4 صبح با سر و صدا از خواب بیدار شدم و به پشت خوابگاه رفتم و با دیدن بدن آویزان یکی از هم خوابگاهی هایمان متوجه مرگ او شدیم که در نتیجه هر اقدامی بی اثر بود.

بابک محمدیان، مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گفت: شخص اولی که اقدام به خودزنی نموده بود سابقه خودکشی داشته و پس از اطلاع از این موضوع، وی را به خانواده اش سپردیم.

او در مورد اتفاق دوم در خوابگاه علم الهدی اضافه کرد: این شخص پس از خروج از خوابگاه باز نمی گردد و جسد او در خاتمه خیابان بوستان پیدا می گردد. تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس هنوز در حال اجرا است و نتیجه فعلا تعیین نیست.

محمدیان بیان نمود: شایعات منتشر شده مبنی بر این که فرد درگذشته را با چاقو کشته اند یا با خودرو زیر گرفته اند و بعدا به پشت خوابگاه منتقل نموده اند، واقعیت ندارد و هنوز تعیین نیست به چه دلیل بوده که احتمالا تحقیقات مراجع ذیصلاح تا هفته های آینده به طول می انجامد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اتفاق سوم مربوط به دانشجو سنواتی بوده و تحصیلات خود را یک سال به دلیل مسائل روحی متوقف نموده بود تا اینکه 2 شب پیش او را حلق آویز پیدا کردند. خانواده وی گفته اند که پزشکی قانونی در حال آنالیز است و هنوز جسد فرزندشان را تحویل نداده است.

هم اکنون مسئولین دانشگاه و خوابگاه با چالشی روبرو هستند وسوالات زیادی از جمله این که چرا در روزهای اخیر چنین اتفاقات ناگواری در مجموعه های خوابگاهی در حال رخ دادن است؟ آیا کوتاهی اتفاق افتاده است؟

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14128

به "خودکشی در خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی در خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید