دستاوردهای دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز رونمایی می گردد

به گزارش شیوا مارکت، آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی درحوزه مدیریت سبز فردا برگزار می گردد.

دستاوردهای دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز، با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و چند از مسئولان ارشد کشور، فردا (شنبه) 20 مهرماه 1398 در سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.

در این دوره از نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه های مختلف مدیریت سبز برگزار می شود، 36 دانشگاه، 10 پارک علم و فناوری و 3 پژوهشگاه حضور دارند.

با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبار در نظر گرفته شده در ردیف مدیریت سبز و همچنین تأمین اعتبار از طرف دانشگاه، سالانه پروژه های متعددی در حوزه های مختلف مدیریت سبز از جمله بهینه سازی مصرف انرژی، انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم اجرا و به بهره برداری می رسد که در راستای حفظ منابع و حفظ محیط زیست و همچنین بهره گیری از توانمندی های شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری می باشد.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز از فردا 20 تا 23 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در دو دوره قبلی نمایشگاه، موضوع فرهنگ سازی و هدف گذاری دانشگاه ها به عنوان مراکز علمی کشور در موضوع مدیریت سبز مطرح شده بود و در نمایشگاه سال جاری نیز گوشه هایی از نتایج و دستاوردهای پروژه های اجرا شده توسط دانشگاه ها بر اساس آمار و اطلاعات ارائه می شود.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11960

به "دستاوردهای دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید