دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران

به گزارش شیوا مارکت، فرهنگسرای اندیشه در روز هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس، دانشگاه ها و خیلی از مشاغل با تعطیلی روبرو است، اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان واکسینه با کتاب نموده است.

دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، به منظور رفاه حال شهروندان محترم و دوری از تجمعات با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، فرهنگسرای ابن سینا دوره های آموزش از راه دور (مجازی) را شروع کرد. در گام نخست دوره های مجازی، تعدادی از کلاس های آموزشی از جمله کلاس های خطاطی انجمن خوشنویسان، نقاشی، مبانی موسیقی، سلفژ، آموزش های بچه ها در دوره مهد و پیش دبستانی و... به وسیله پیغام رسان ها برگزار می گردد.

علاقمندان می توانند برای اطلاع از چگونگی برگزاری کلاس ها و ثبت نام با شماره تلفن های 88366366 الی 8 و 80888301 تماس بگیرند

همچنین فرهنگسرای اندیشه پویش واکسینه با کتاب را بصورت مجازی برگزار می نماید.

فرهنگسرای اندیشه در روز هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس، دانشگاه ها و خیلی از مشاغل با تعطیلی روبرو است، اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان واکسینه با کتاب نموده است.

گفتنی است در این پویش سعی شده است با معرفی کتاب های مختلف در حوزه های آموزشی، علمی، اجتماعی، کودک و نوجوان و ... شرایطی را فراهم آوریم تا بهترین استفاده از تعطیلات را داشته باشید.

گفتنی است معرفی کتاب ها توسط کارشناس برنامه رضوان خرمیان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی صورت می گیرد.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16882

به "دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید