ریزش 2 میلیون نفری کاربران اسنپ چت

به گزارش شیوا مارکت، گزارش سه ماهه اخیر اسنپ چت نشان می دهد سهم کاربران این شرکت همچنان رو به کاهش است و این موضوع نگرانی هایی را برای مدیران این شرکت ایجاد نموده است.

ریزش 2 میلیون نفری کاربران اسنپ چت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اسنپ چت که همواره به عنوان یکی از قوی ترین شبکه های اجتماعی شناخته می گردد، گفت که هم اکنون 186 میلیون کاربر روزانه در برنامه پیامرسانی خود دارد این در حالی است که طی سه ماهه قبلی رقمی حدود 188 میلیون کاربرروزانه داشت و این یعنی یک ریزش 2 میلیون نفری و خطرناک.

در ماه اوت، این شرکت نخستین افت خود را در بخش کاربران فعال روزانه ثبت کرد، درست در همان زمان نیز مدیرعامل اسنپ چت بخش طراحی را در این ریزش متهم کرد. اما به نظر می رسد رقابت اینستاگرام و اسنپ چت در این ریزش کاربران بی تاثیر نیست. برای مثال اینستاگرام قابلیت استوری را مشابه با اسنپ چت در خود جایی داده است.

اسنپ چت یک نگرانی دیگر نیز دارد. درواقع این شرکت عمده درامد خود را به وسیله تبلیغات ایجاد می نماید و در کوشش است تا نوجوانان بیشتری را در سایت خود جذب کند. جالب است بدانید که این شرکت برای جذب حداکثری مخاطبان حتی عینک نیز می فروشد.

البته همه اخبار صد در صد منفی نیست.خبر خوب بری اسنپ چت این بود که درآمد سه ماهه سوم شرکت فراتر از انتظار بود. این شرکت 298 میلیون دلار در فروش داشت، که بالاتر از پیش بینی 283.21 میلیون دلاری بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1440

به "ریزش 2 میلیون نفری کاربران اسنپ چت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش 2 میلیون نفری کاربران اسنپ چت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید