شهروندان با اوراق هویتی اتحادیه اروپا نمی توانند وارد انگلیس شوند

به گزارش شیوا مارکت، شهروندان اتحادیه اروپا از اکتبر 2021 دیگر نمی توانند با استفاده از کارت های هویتی وارد انگلیس شوند چون این کارت ها به راحتی می توانند از سوی تروریست ها، جنایتکاران و مهاجران غیرقانونی برای ورود به انگلیس مورد جعل قرار گیرند.

شهروندان با اوراق هویتی اتحادیه اروپا نمی توانند وارد انگلیس شوند

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا در ایام عید از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه تلگراف، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس از بریگزیت برای تغییر قوانینی استفاده می نماید که در آن، کارت های هویتی اتحادیه اروپا دیگر نمی توانند به عنوان اوراق مسافرتی مورد استفاده قرار گیرند و به اتباع اتحادیه اروپا تاکید نموده تا پاسپورت هایشان را در مرزهای انگلیس نشان دهند.

این تغییرات در بحبوحه افزایش نگرانی ها درباره اشاعه جعل اوراق هویتی اتحادیه اروپا ایجاد شده که از سوی شبه نظامیان، متجاوزان جنسی، سارقان و کلاهبرداران مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از منابع در وزارت کشور انگلیس گفت: این اسناد بسیار ناامن هستند و اسناد جعلی در مرز مشاهده شده و ما می دانیم که آنها از سوی گروه های جنایتکار سازمان یافته مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.

هزاران نفر از این اوراق و با استفاده از اسناد یونانی و ایتالیایی برای ورود به انگلیس استفاده نموده اند چون برای خرید این اوراق جعلی از بازار سیاه این دو کشور فقط 800 یورو ضروری است و این اسناد به شدت در دسترس هستند.

تروریست های داعش مسئول اقدامات در بروکسل و پاریس، از اوراق هویتی جعلی اتحادیه اروپا برای سفر به صورت آزادانه در سراسر قاره سبز استفاده می نمایند تا طرح های تروریستی خود را اجرایی نمایند.

آژانس مرزی فرانتکس اتحادیه اروپا می گوید، بیش از 7000 نفر در حالیکه کوشش می کردند تا با اوراق جعلی و تقلبی در 2016 وارد این اتحادیه شوند، ردگیری شدند و بیشتر این افراد می خواستند وارد انگلیس شوند.

اتباع آلبانی و اوکراینی با اوراق هویتی جعلی ایتالیایی و یونانی بیشترین افرادی هستند که درمرزهای انگلیس شناسایی شده اند.

فرانتکس در گزارش سالانه خود آورده است: قاچاقچیان به صورت دائمی و همیشگی برای مهاجران اوراق جعلی مسافرت و اسناد هویتی می سازند و این بخشی از خدمات آنها حساب می گردد. کیفیت و کمیت این اوراق جعلی و توزیع و چاپ آنها در سال های گذشته بهبود یافته و همین مساله، بازار آن را رونق بخشیده است.

یوروپل، آژانس پلیس اروپا هشدار داده که اسناد جعلی و تقلبی یکی از مهمترین فعالیت های تبهکاری مرتبط با مهاجرت های غیرقانونی است.

از ژانویه سال 2021 نیز نیروی مرزی انگلیس داده هایی را که مربوط به تمامی کالاهای وارد شده از اتحادیه اروپاست به منظور قوت بخشیدن به ظرفیت و توانایی رهگیری واردات غیرقانونی سلاح و دارو دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27012

به "شهروندان با اوراق هویتی اتحادیه اروپا نمی توانند وارد انگلیس شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان با اوراق هویتی اتحادیه اروپا نمی توانند وارد انگلیس شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید