(عکس) تصاویری از برج های رویایی پرونده طبری

به گزارش شیوا مارکت، در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اکبر طبری تصاویری از برج های روما و فلورا که متعلق به متهمان این پرونده است نمایش داده شد. گفته می گردد این برج ها متعلق به رسول دانیال زاده است. دانیال زاده هر چند به سلطان فولاد شهرت داشت، ولی معروفیت عمومی اش، بیشتر به خاطر این 2 برجی بود که در شمال تهران ساخته بود. به این بهانه نگاهی می کنیم به این برج و باید منتظر بمانیم تا معین گردد در فرایند دادرسی، درباره این برج چه حکمی صادر خواهد شد؟

(عکس) تصاویری از برج های رویایی پرونده طبری

برجی رویایی روما

روما رزیدنس یک برج 15 طبقه مدرن است که کوچک ترین واحد آن، 350 متر مربع است.

در طبقات اول تا پنجم برج واحد های 350 الی 400 متری دارد. طبقات 6 تا 13 نیز 400 و 600 متری هستند. واحد های طبقات 14 و 15 نیز 926 متری اند.

اما عظیم ترین واحد این برج نیز پنت هاوس 1400 متری است که به صورت دوبلکس طراحی شده است.

در بعضی واحد ها علاوه بر اتاق های متعارف، اتاق کار، سوئیت ویژه مهمان، اتاق کودک نیز تعبیه شده است.

فضا های سبز و آبنما های خاص، استخر، جکوزی، سونا، سالن اجتماعات، سینما، باشگاه، لابی مجلل 1000 متری، فضا های تجاری لاکچری، گچ بری ها و پتینه کاری های هنری، سیستم های موسیقیایی، فضا های عمومی که کاخ ورسای فرانسه را تداعی می نمایند، سالن بیلیارد، سالن ایروبیک، فضای جلسات و قراردادها، سالن انتظار، کنترلر های هوشمند، استخر درون واحدها، کارواش و ... از جمله امکانات این برج هستند.

در آشپزخانه واحد های مسکونی برج رما رزیدنس از مدرن ترین تجهیزات از جمله اجاق گاز، فر، مایکروفر، کافی میکر و ماشین ظرفشویی از برند میله (Miele) آلمان و همچین یخچال و فریزر از برند نف (NEFF) آلمان استفاده شده است.

برج فلورا رزیدنس

این برج نیز یکی از برج های مارک دار و شاخص منطقه فرمانیه است که توسط یکی از طراحان بنام منطقه طراحی و توسط سازندگان مشهور اجرا شده است.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21458

به "(عکس) تصاویری از برج های رویایی پرونده طبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) تصاویری از برج های رویایی پرونده طبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید