فرودگاه پارس آباد بین المللی می گردد

به گزارش شیوا مارکت، استاندار اردبیل گفت: با پیگیری و کوشش هایی که انجام می گردد فرودگاه پارس آباد به زودی به درجه بین المللی ارتقا یافته و زمینه توسعه پروازها در این فرودگاه فراهم می آید.

فرودگاه پارس آباد بین المللی می گردد

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو در مراسم معارفه فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس اصلاندوز در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امروز به صورت رسمی شاهد جشن شهرستان شدن اصلاندوز هستیم که این کار با یاری دولت و وزیر باکفایت کشور و همکاران او رخ داده است.

وی با قدردانی از کوشش مجموعه سیاسی و تقسیمات کشوری وزارت کشور در اعلام رسمی اصلاندوز به عنوان شهرستان اعلام کرد: در کنار ابلاغ رسمی ما شاهد معارفه اولین فرماندار شهرستان اصلاندوز هستیم که امیدواریم با تعامل و ارتباط تنگاتنگ مردم و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی توان مضاعفی را در توسعه منطقه بکار گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل توسعه همه جانبه استان را رویکرد استانداری برشمرد و گفت: شمال و جنوب استان برای ما هیچ فرقی ندارد و هم و غم ما بر این است تا با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و بهره مندی از توان آنها در بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری و همچنین خدمات بتوانیم در زمینه بالندگی و توسعه همه جانبه کوشش و کوششی وافر انجام دهیم.

بهنامجو به اتصال راه آهن اردبیل به مغان نیز اشاره نمود و اضافه کرد: اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و متصل شدن آن به جمهوری آذربایجان مشکل بن بست استان را رفع خواهد نمود.

وی به ارتقای فرودگاه پارس آباد به درجه بین المللی و حمل بار و محصولات کشاورزی از این فرودگاه اشاره و اعلام کرد: در شهرستان پارس آباد و اصلاندوز تحول جدی را در کشت و صنعت و همچنین سرمایه گذاری در بخش پایاب سد خدافرین شاهد هستیم.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7448

به "فرودگاه پارس آباد بین المللی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه پارس آباد بین المللی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید