فضاهای اختصاصی بانوان در استان مرکزی مورد نظارت قرار می گیرند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، زهرا فرجی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بانوان استان مرکزی در اراک گفت: دفتر امور بانوان استانداری مرکزی، بر اساس دستورالعمل مربوطه با همکاری دستگاه های ذیربط طی یک ماه گذشته از 164 سالن ورزشی و 18 استخر استان مرکزی بازرسی به عمل آورده است.

فضاهای اختصاصی بانوان در استان مرکزی مورد نظارت قرار می گیرند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: در اجرای مصوبات کارگروه بانوان و خانواده استان مرکزی در سال 97، مبنی بر نظارت بر فعالیت های زنان در استان مرکزی از جمله فعالیت ها و فضاهای اختصاصی مانند سالن های ورزشی و استخرها، با تشکیل تیم تخصصی این موضوع پیگیری شد.

وی اضافه کرد: با تشکیل 18 تیم تخصصی با همکاری مرکز بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دیگر دستگاه های نظارتی در شاخص های معین شده شامل شاخص های بهداشتی، تجهیزات، فرهنگی و آموزشی، اطلاع رسانی، ایمنی و حقوق شهروندی در قالب 70 محور، طی ماه گذشته از 164 سالن ورزشی و 18 استخر بانوان در سطح استان بازرسی شد که موارد و مسائل موجود طی گزارشی اعلام شد.

فرجی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر 18هزار و 305 بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان مرکزی وجود دارد که در 190 سالن ورزشی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد، 110 سالن اختصاصی و 80 سالن مشترک است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اظهار داشت: همچنین 43 هیات ورزشی فعال در استان وجود دارد و سرانه ورزشی بانوان در استان، 83صدم درصد است.

وی بیان کرد: پنج هزار و 300 داور بانوی استان کار قضاوت مسابقات ورزشی را برعهده دارند که از این تعداد، دو داور بین المللی هستند. همچنین تیم های ورزشی فعال بانوان استان مرکزی هم اکنون 110 تیم است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1011

به "فضاهای اختصاصی بانوان در استان مرکزی مورد نظارت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاهای اختصاصی بانوان در استان مرکزی مورد نظارت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید