مرکل از اروپایی ها خواست در برابر سیاستمداران راست افراطی بایستند

به گزارش شیوا مارکت، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز شنبه در واکنش به انتشار فیلم مرتبط با فساد اقتصادی معاون صدراعظم اتریش اظهار داشت سران اروپا باید در برابر سیاستمداران راست افراطی بایستند.

مرکل از اروپایی ها خواست در برابر سیاستمداران راست افراطی بایستند

به گزارش، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز شنبه در واکنش به انتشار فیلم مرتبط با فساد اقتصادی معاون صدراعظم اتریش گفت سران اروپا باید در برابر سیاستمداران راست افراطی بایستند.

این مطلب پس از آن بیان شد که انتشار یک فیلم ضبط شده به وسیله دوربین مخفی، باعث سرنگونی هاینتس کریستیان اشتراخه معاون صدراعظم اتریش در ارتباط با اتهام فساد شد.

مرکل در یک کنفرانس خبری در زاگرب، پایتخت کرواسی پیش از عزیمت به گردهم آیی حزب حاکم محافظه کار این کشور در آستانه انتخابات مجلسی اروپا گفت: ما با جریان هایی رو به رو هستیم که می خواهند ارزش های اروپایی ما را نابود نمایند و ما باید قاطعانه در برابر آن بایستیم.

در حالی که احزاب راست افراطی مخالف ارزش هایی همچون دفاع از اقلیت ها و حقوق اساسی انسانی هستند، مرکل گفت: سیاستمداران پول پرست ایفای نقش می نمایند و ما باید قاطعانه با همه این ها برخورد کنیم.

نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد حزب حاکم کرواسی 5 تا 6 کرسی از 12 کرسی این کشور را در مجلس اروپا کسب خواهد نمود.

این در حالی است که یک روز پس از آنکه انتشار ویدئویی از فساد اقتصادی معاون صدراعظم اتریش به استعفای وی انجامید، صدراعظم اتریش با اعلام فروپاشی کابینه ائتلافی، از رئیس جمهور این کشور خواست انتخابات زودهنگام برگزار کند.

در همین حال هزاران تن از مردم شهر وین با برگزاری تظاهرات مقابل کاخ صدراعظم این کشور خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6075

به "مرکل از اروپایی ها خواست در برابر سیاستمداران راست افراطی بایستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل از اروپایی ها خواست در برابر سیاستمداران راست افراطی بایستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید